Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

EU blijft QS-consumentencampagne ondersteunen

De Europese Unie ondersteunt ook in de komende drie jaar de doelen van de Duitse informatiecampagne 'QS-live. Initiative Qualitätssicherung' (initiatief kwaliteits-bewaking). De in 2012 door 'QS Qualität und Sicherheit GmbH' en de EU geïnitieerde campagne, wordt vanaf september 2014 nog drie jaar financieel gesteund met in totaal 750.000 euro, zo deelde 'QS Qualität und Sicherheit GmbH' mee.

QS zelf draagt dezelfde som bij aan de consumentencampagne. Het doel van de 'QS-live'-campagne is om consumenten de meerwaarde van een uitgebreide kwaliteits-bewaking - van agrariër tot aan het winkelschap - te verduidelijken en de bekendheid van het QS-keurmerk te vergroten. Daarvan profiteert de gehele waardeketen. In de focus van de informatiecampagne staan in het bijzonder jongeren en jong volwas-senen, die bereikt worden met nieuwe media en via sociale netwerken. Acties bij de productiebedrijven en in supermarkten maken het onderwerp kwaliteit en veiligheid transparant voor consumenten.
Publicatiedatum: