VS: Uientelers Vidalia zetten promotiecampagne voort

Van marketing weten de Amerikanen alles af. Op 27 april is het uienseizoen in Vidalia afgetrapt met een voortzetting van de 'V is voor Vidalia-campagne' na het succes van vorig jaar. Toen was het Uien Comite volgens directeur Susan Waters in staat om de beoogde Millennial-consumenten te bereiken.

De campagne richt zich op het promoten van de veelzijdigheid van de uien uit Vidalia en wordt gekoppeld aan social media-activiteiten zoals give-a-ways op facebook, coupons, samenwerking met voedselbloggers en andere reclame-activiteiten. Op www.VidaliaOnion.org kunnen retailers een maandelijks rapport downloaden met de hoogtepunten, statistieken en verkooptips.

Zondag 26 april was het Vidalia Onion Festival met een heuse Golden Onion Chef Competition, waarbij chef-koks streden om het meest creatieve en culinaire gerecht met Vidalia-uien.



Voor meer informatie:
Heidi McIntyre
Full Tilt Marketing
(407) 222-3695

Publicatiedatum :



Ook onze agf-nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© UienNieuws.nl 2018