Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VS: Uientelers Vidalia zetten promotiecampagne voort

Van marketing weten de Amerikanen alles af. Op 27 april is het uienseizoen in Vidalia afgetrapt met een voortzetting van de 'V is voor Vidalia-campagne' na het succes van vorig jaar. Toen was het Uien Comite volgens directeur Susan Waters in staat om de beoogde Millennial-consumenten te bereiken.

De campagne richt zich op het promoten van de veelzijdigheid van de uien uit Vidalia en wordt gekoppeld aan social media-activiteiten zoals give-a-ways op facebook, coupons, samenwerking met voedselbloggers en andere reclame-activiteiten. Op www.VidaliaOnion.org kunnen retailers een maandelijks rapport downloaden met de hoogtepunten, statistieken en verkooptips.

Zondag 26 april was het Vidalia Onion Festival met een heuse Golden Onion Chef Competition, waarbij chef-koks streden om het meest creatieve en culinaire gerecht met Vidalia-uien.



Voor meer informatie:
Heidi McIntyre
Full Tilt Marketing
(407) 222-3695
Publicatiedatum: