Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Boeren zijn met name loyaal aan kleine accountantskantoren

Boeren zijn over het algemeen vrij loyaal aan hun accountant. Die trouw is er met name bij boeren die samenwerken met kleine accountantskantoren. Boeren die klant zijn bij de grote accountantskantoren zijn aanzienlijk minder loyaal. Uit het Net Promotor Score (NPS) onderzoek van Prosu Databased Marketing blijkt dat de loyaliteit van agrariƫrs aan hun accountants gemiddeld 0% is. In vergelijking met andere onderzoeken die Prosu Databased Marketing uitvoert, is dat een hoge score. Gemiddeld scoren bedrijven in een NPS-onderzoek -10%.

Het hoge gemiddelde is vooral te danken aan de kleinere accountantskantoren. Zij hebben in sommige gevallen een loyaliteit van 24%. De grotere accountantskantoren hebben allen een negatieve NPS-score. Dit houdt in dat hun klanten minder loyaal zijn en in veel mindere mate zorgen voor positieve mond-tot-mond reclame.

Prosu Databased Marketing onderzoekt sinds begin 2014 continue de NPS-score van accountants. In totaal zijn meer dan 13.500 boeren naar hun accountant gevraagd. Door de NPS-score te onderzoeken, meet Prosu de mate van loyaliteit. Het NPS-onderzoek is een goede manier om de klanttevredenheid in kaart te brengen, die wereldwijd toegepast wordt.

bron: Prosu Databased Marketing,
Publicatiedatum: