Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Als er regionale producten beschikbaar zijn, dan nemen wij deze in ons assortiment op“

Fotoreportage V-Markt München

"Einfach besser einkaufen" is de belofte, die het Duitse familiebedrijf Georg Jos. Kaes, bekend onder de merknaam V-Markt, aan haar klanten doet. Of het nou gaat om regionale groenten of exotisch fruit op de groenten- en fruitafdeling van de V-Markt in de Balanstraße in München vindt de klant alles wat zijn of haar hart begeert.


De V-Markt in de Balanstraße in München

De groenten- en fruitafdeling
De groenten- en fruitafdeling is een uithangbord van elke supermarkt. Hier ziet de klant direct of de producten vers en van goede kwaliteit zijn. "Onze groenten- en fruitafdeling is relatief groot en omvangrijk. Versheid en presentatie van de producten heeft voor ons hoge prioriteit", zegt Martin Glöckner, woordvoerder van het bedrijf. "Naast de klassieke producten hebben we ook veel ongewone producten in ons assortiment. Zo hebben we niet alleen maar appelen en bananen, maar ook diverse zuidvruchten en slavariaties." Bovendien heeft de klant de mogelijkheid om te kiezen tussen conventionele producten en producten uit biologische productie. 

"Producten van buiten de regio of geïmporteerde producten kopen we via agenturen. Maar wanneer er regionale producten op de Duitse markt verkrijgbaar zijn, dan maken we daar graag gebruik van en nemen deze in ons assortiment op", aldus Martin. "Ofwel in enkele supermarkten, ofwel in al onze supermarkten. Als bepaalde producten in sommige vestigingen succesvol zijn, dan proberen we deze ook vanuit de regio te krijgen. Bijvoorbeeld appelen uit de regio Bodensee of Beierse augurken."

Klik hier voor de fotoreportage

De groenten- en fruitafdeling van de V-Markt biedt de klanten een grote keuze aan verse producten

Prijs en kwaliteit
"Prijs en kwaliteit moeten bij ons met elkaar gepaard gaan", zegt de deskundige verder. "De best mogelijke kwaliteit tegen gepaste prijzen. Primair is uiteraard de kwaliteit belangrijk. Het mag niet zo zijn dat de kwaliteit onder een gunstige prijs leidt. Dat geldt natuurlijk ook omgekeerd. Ons groente en fruit moet betaalbaar blijven voor de klant. Daarom letten we sterk op betaalbare en eerlijke prijzen."

De basisfilosofie van V-Markt is dat men haar klanten een breed assortiment aan wil bieden. "Niet alleen op de groenten- en fruitafdeling, maar ook bij onze andere producten. De klant moet een grote keuze aan producten hebben. Van een goedkoop instapproduct tot de iets hoogwaardigere producten." Naast de normale groenten en fruit beschikt V-Markt eveneens over een omvangrijk bio-assortiment  van biologische bananen tot aan biologische kruiden.

Klik hier voor de fotoreportage

De producten van de V-Markt worden aantrekkelijk gepresenteerd voor de klant

De "Drive-Markt"
Voor als het een keer snel moet gaan, biedt de tweede V-Markt in München, gelegen in het Euro-Industriepark, een bijzonderheid. "In onze tweede V-Markt in München, de zogenaamde "Drive-Markt", kan men online boodschappen doen", legt Martin uit. "De klant stelt online een winkelmandje samen en deze wordt in de V-Markt door onze medewerkers ingepakt en de klant hoeft de bestelling aansluitend alleen nog maar op te halen."

Klik hier voor de fotoreportage

V-Markt München Balanstrasse
Balanstraße 50 (vlakbij Ostfriedhof)
D-81541 München
Tel.: +49 (0) 89/4130950
www.v-markt.de

Openingstijden:     
Maandag tot en met vrijdag:  07:00 - 20:00 uur
Zaterdag:                           07:00 - 20:00 uur


Foto's/artikel: Gertrude Snoei en Philip Peusmann

Publicatiedatum: 28-8-2015
Auteur: Gertrude Snoei
Copyright: www.agf.nl

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

22-9-2017 Sligro Almelo brandt noten bewust overdag voor geur
22-9-2017 Neppe e-mail winactie van Jumbo in omloop
22-9-2017 AH Online naar omzet van 400 miljoen euro
22-9-2017 14.000 zonnepanelen op dak van hoofdkantoor en DC van Jumbo
22-9-2017 Leclerc vergroot voorsprong op Carrefour in Frankrijk
21-9-2017 Amazon breidt thuisbezorging in Italië uit
21-9-2017 AH bereidt zich voor op ingebruikname nieuw online DC
21-9-2017 Doozo gaat verder als Ekomenu
21-9-2017 Aldi Nord is de nummer 1 discounter van Duitsland
20-9-2017 Carrefour sluit mogelijk hypermarkten in Frankrijk
20-9-2017 Edwin de Maa nieuwe commercieel directeur van de Detailresult Groep
20-9-2017 Boni sluit webwinkel en mikt online op Picnic
19-9-2017 Polen: Eurocash neemt Mila S.A. over
19-9-2017 Bidfood en Albert Heijn zetten in op de zorg
19-9-2017 Carrefour opent 15 afhaalpunten voor online bestellingen
18-9-2017 Aldi Nord gaat inkoop A-merken internationaliseren
18-9-2017 Nieuwe maaltijdpakketten van HelloFresh
18-9-2017 Aldi Nord: aanbod vers en veelzijdigheid groeit
18-9-2017 AGF-afdeling Oostenrijkse Merkur in marktsfeer
18-9-2017 Edeka is opnieuw 'opleider van het jaar'