Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Als er regionale producten beschikbaar zijn, dan nemen wij deze in ons assortiment op“

Fotoreportage V-Markt München

"Einfach besser einkaufen" is de belofte, die het Duitse familiebedrijf Georg Jos. Kaes, bekend onder de merknaam V-Markt, aan haar klanten doet. Of het nou gaat om regionale groenten of exotisch fruit op de groenten- en fruitafdeling van de V-Markt in de Balanstraße in München vindt de klant alles wat zijn of haar hart begeert.


De V-Markt in de Balanstraße in München

De groenten- en fruitafdeling
De groenten- en fruitafdeling is een uithangbord van elke supermarkt. Hier ziet de klant direct of de producten vers en van goede kwaliteit zijn. "Onze groenten- en fruitafdeling is relatief groot en omvangrijk. Versheid en presentatie van de producten heeft voor ons hoge prioriteit", zegt Martin Glöckner, woordvoerder van het bedrijf. "Naast de klassieke producten hebben we ook veel ongewone producten in ons assortiment. Zo hebben we niet alleen maar appelen en bananen, maar ook diverse zuidvruchten en slavariaties." Bovendien heeft de klant de mogelijkheid om te kiezen tussen conventionele producten en producten uit biologische productie. 

"Producten van buiten de regio of geïmporteerde producten kopen we via agenturen. Maar wanneer er regionale producten op de Duitse markt verkrijgbaar zijn, dan maken we daar graag gebruik van en nemen deze in ons assortiment op", aldus Martin. "Ofwel in enkele supermarkten, ofwel in al onze supermarkten. Als bepaalde producten in sommige vestigingen succesvol zijn, dan proberen we deze ook vanuit de regio te krijgen. Bijvoorbeeld appelen uit de regio Bodensee of Beierse augurken."

Klik hier voor de fotoreportage

De groenten- en fruitafdeling van de V-Markt biedt de klanten een grote keuze aan verse producten

Prijs en kwaliteit
"Prijs en kwaliteit moeten bij ons met elkaar gepaard gaan", zegt de deskundige verder. "De best mogelijke kwaliteit tegen gepaste prijzen. Primair is uiteraard de kwaliteit belangrijk. Het mag niet zo zijn dat de kwaliteit onder een gunstige prijs leidt. Dat geldt natuurlijk ook omgekeerd. Ons groente en fruit moet betaalbaar blijven voor de klant. Daarom letten we sterk op betaalbare en eerlijke prijzen."

De basisfilosofie van V-Markt is dat men haar klanten een breed assortiment aan wil bieden. "Niet alleen op de groenten- en fruitafdeling, maar ook bij onze andere producten. De klant moet een grote keuze aan producten hebben. Van een goedkoop instapproduct tot de iets hoogwaardigere producten." Naast de normale groenten en fruit beschikt V-Markt eveneens over een omvangrijk bio-assortiment  van biologische bananen tot aan biologische kruiden.

Klik hier voor de fotoreportage

De producten van de V-Markt worden aantrekkelijk gepresenteerd voor de klant

De "Drive-Markt"
Voor als het een keer snel moet gaan, biedt de tweede V-Markt in München, gelegen in het Euro-Industriepark, een bijzonderheid. "In onze tweede V-Markt in München, de zogenaamde "Drive-Markt", kan men online boodschappen doen", legt Martin uit. "De klant stelt online een winkelmandje samen en deze wordt in de V-Markt door onze medewerkers ingepakt en de klant hoeft de bestelling aansluitend alleen nog maar op te halen."

Klik hier voor de fotoreportage

V-Markt München Balanstrasse
Balanstraße 50 (vlakbij Ostfriedhof)
D-81541 München
Tel.: +49 (0) 89/4130950
www.v-markt.de

Openingstijden:     
Maandag tot en met vrijdag:  07:00 - 20:00 uur
Zaterdag:                           07:00 - 20:00 uur


Foto's/artikel: Gertrude Snoei en Philip Peusmann

Publicatiedatum: 28-8-2015
Auteur: Gertrude Snoei
Copyright: www.agf.nl

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

25-5-2018 Boodschappen doen in 2025
25-5-2018 Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai
24-5-2018 "Voedsel alweer weggegeven voor dumpprijzen"
24-5-2018 Aldi en Lidl zijn meest dynamische ketens van Portugal
24-5-2018 Norma breidt gezond groenten en fruit merkassortiment steeds verder uit
24-5-2018 Tesco verwijdert onduidelijke houdbaarheidsdata
23-5-2018 Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten
23-5-2018 Topomzet supermarkten door lang Pinksterweekend
23-5-2018 “PlanetProof dwingt handel tot meer transparantie”
22-5-2018 Vraagtekens bij fusie tussen Sainsbury's en Asda
22-5-2018 Walmart ziet online verkoop stijgen
22-5-2018 Marks & Spencer sluit winkels
22-5-2018 AGF Monitor week 20
22-5-2018 Co-op haalt "last-minute" groenten en fruit uit schappen
22-5-2018 Deense supermarktketen Rema 1000 verkoopt lelijke groenten
22-5-2018 Denemarken: Dagligbrugsen biedt alles voor een gezonde maaltijd
18-5-2018 Dansk Supermarked verandert naam naar Salling Group
18-5-2018 Basisscholen aan de slag met Lidl moestuin startpakket
18-5-2018 "Met enkel een stempel maak je geen merk"
17-5-2018 Italiaanse Coop draaide vorig jaar verlies