Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Fruit Logistica start social media campagne #25fruits

Ter gelegenheid van haar 25e verjaardag is Fruit Logistica onder hashtag #25fruits op 26 augustus gestart met een social media campagne. De Fruit Logistica werd vanuit een impuls uit de sector in 1993 opgericht en heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een wereldwijde beurs op het gebied van verse groenten en fruit.

Wilfried Wollbold, Global Brand Manager van de Fruit Logistica: "Dat de passie voor groenten en fruit van onze exposanten en bezoekers groot is, weten we. Deze passie is de constante factor in een prachtige branche, die zich in de afgelopen 25 jaar indrukwekkend heeft ontwikkeld. Met #25fruits willen wij de diversiteit graag consolideren en vieren."
                               
De liefde voor het product is de kern van #25fruits. Exposanten, bezoekers en liefhebbers van groenten en fruit kunnen foto's van zichzelf met allerlei vruchten met de grote internationale Fruit Logistica-familie delen als Facebook-bericht op de fanpage van de Fruit Logistica of als Instagram-post @25fruits. Eventuele deelnemers, die deze social media kanalen niet gebruiken, kunnen hun foto's hier uploaden.

#25Fruits eindigt op 10 februari 2017, de laatste beursdag van Fruit Logistica 2017. Tot die datum zullen er 25 gevarieerde wekelijkse challenges plaatsvinden. Het motto van de eerste challenge luidt: "Mijn meest geliefde gele vrucht". De vijf tot tien mooiste foto's van elke challenge worden op de Fruit Logistica-website en op de Facebook- en Instagram profielen van de Fruit Logistica gepubliceerd en tijdens de Fruit Logistica van 8 tot 10 februari 2017 op het beursterrein getoond.  


Publicatiedatum: 29-8-2016

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

22-9-2017 AGF Trendcafé: Hoe maak ik een merk van/met mijn product?
20-9-2017 Fotoreportage World Food Moscow
20-9-2017 Markt van 1001 Smaken in teken van Kids en Smaak
19-9-2017 "Internationaliteit maakt aanpak voedselverspilling zinvol"
18-9-2017 Handelaren Mabru zijn toe aan verandering
18-9-2017 Freshfel vertegenwoordigt Europese groenten- en fruitsector op World of Food India
15-9-2017 Fruitshow met meer dan 100 oude fruitrassen
15-9-2017 Goede opkomst op modderige Potato Europe 2017
14-9-2017 Wereldlezing 'Hebben we nog vertrouwen in voedingswetenschappers?'
14-9-2017 Koning Philippe vanmorgen op bezoek bij Mabru
13-9-2017 Berusting over afgelasting eerste beursdag Potato Europe
13-9-2017 Freshriders halen 30.000 euro op voor Daniel den Hoed Stichting
12-9-2017 Fotoreportage Asia Fruit Logistica 2017
11-9-2017 Fotoreportage Asia Fruit Logistica 2017
11-9-2017 Fotoreportage International Strawberry Congress
11-9-2017 Aardappelbeurs Hamburg verwacht veel exposanten en bezoekers
8-9-2017 NFO-excursie productgroep klein- en steenfruit
8-9-2017 Rabobank sponsor Proeftuin Randwijk
7-9-2017 "Succes aardbeiensector in handen consument"
7-9-2017 Fotoreportage Receptie bij consulaat tijdens Asia Fruit Logistica