Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Australische social media-goeroe Jody Allen:

"Uientelers, gebruik social media!"

Australische uientelers kregen tijdens het Onions Australia Conference Dinner afgelopen maand de tip social media beter te benutten. Dat advies kwam van Jody Allen, een van de bekendste social media-ondernemers van het land met 500.000 volgers op facebook. Ze is ook het gezicht van de campagne #FriendsofAg dat zicht tot doel heeft gesteld meer begrip en bewustzijn over de problemen en uitdagingen van de telers over te brengen bij de stedelijke consument.

"Een groot deel van de telers lijkt terughoudend met social media, maar dat is niet nodig, want iedereen wil weten wat je doet en wat je teelt", zo gaf Allen de telers mee. "Juist simpele dingen zoals een filmpje opnemen van 10 seconden op je smartphone wat je die dag hebt gedaan of waar je trots op bent, kan je onderscheiden van de massa. De invloed van social media kan de uiensector zeker vooruithelpen. Ik praat met jullie publiek. De moeders met wie ik praat, kopen jullie uien."

Bron: goodfruitandvegetables.com.au
Publicatiedatum: