Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuwe verpakking geïntroduceerd

Cocktailuien winnen terrein op Noord-Amerikaanse markt

In Noord-Amerika neemt de populariteit van cocktailuien momenteel toe. In Europa en grote delen van Aziƫ zijn cocktailuien van oudsher een geliefd ingrediƫnt in de keuken," vertelt Andrea Dudak van Thomas Fresh. Dudak geeft aan dat de huidige aanvoer 'onbeperkt' en stabiel is en ook de kwaliteit is uitstekend. "De cocktailuien zijn jaarrond verkrijgbaar en momenteel koopt Thomas Fresh ze in Canada in.

Uniek smaakprofiel
"De kleine uien zijn zeer veelzijdig," vervolgt Dudak. "Door de vele kookprogramma's is het gemakkelijker dan ooit om eens een nieuw recept uit te proberen. Consumenten zijn daarnaast steeds meer gericht op gezonde voeding, waardoor zij behoefte hebben om nieuwe groenten en fruit te ontdekken, zoals cocktailuien. Cocktailuien zijn een interessant product omdat ze veel kleiner zijn dan gewone uien en een uniek smaakprofiel hebben." 


Op dit moment zijn de uien in netten van 283 gram te koop. "We willen de consument een handig formaat aanbieden tegen een gunstige prijs. De dozen die we leveren aan kruideniers en kopers bevatten 12 verpakkingen van 283 gram. We kunnen desgewenst een mix van witte en rode cocktailuien per doos aanbieden.

Nieuwe verpakking
Thomas Fresh heeft onlangs een nieuwe verpakking voor zijn premium witte en rode cocktailuien op de markt gebracht. Met deze verpakking hoopt het bedrijf zijn klanten een zo goed mogelijk eindproduct te leveren. "Het is een ademende netverpakking waardoor de verse smaak optimaal behouden blijft. De netten zijn gemakkelijk te herkennen aan de rode en witte verpakkingen, die exact afgestemd zijn op de kleur van het product zelf. Daarnaast is de verpakking voorzien van onze merknaam. We willen de consument helpen bij het herkennen van kwaliteitsproducten in het AGF-schap en gebruiken de slogan "Grown in Trust" (veilig geteeld). We nemen dit erg serieus," vertelt Dudak. "Het is belangrijk dat consumenten vertrouwen hebben in waar hun eten vandaan komt. We werken daarom nauw samen met onze telers en partners."

Voor meer informatie:
Andrea Dubak 
Thomas Fresh 
Tel: (403)-236-8234 X106 
Publicatiedatum: