Freshdeal breidt online AGF-marktplaats uit

Freshdeal kondigde vandaag de nieuwste uitgave van Freshdeal.com aan. "Een sneller, intuïtief B2B online platform voor kopers en verkopers in de AGF-sector waar men nieuwe zakelijke mogelijkheden kan ontdekken, contacten kan leggen met erkende partners en kan groeien," zo luidt de omschrijving van Freshdeal. Het platform maakt vanaf nu ook gebruik van het talent van het in New York gevestigde bedrijf Fruitspot. 



"We hebben Freshdeal ontwikkeld om betrouwbare kopers en verkopers met elkaar in contact te brengen zodat het hen minder tijd kost om nieuwe mogelijkheden te onderzoeken en zij gemakkelijker met elkaar kunnen communiceren," licht Freshdeal mede-directeur José Baptista toe. 

Door deze fusie voegt Freshdeal New York toe aan zijn bestaande kantoren in het Spaanse Valencia en Duitse Tauberbischofsheim en beschikt het over een toegewijd team voor de markten in Noord- en Latijns-Amerika. Daarnaast is het bedrijf gekozen om in september aanwezig te zijn op de internationale vakbeurs TechCrunch Disrupt Startup Alley 2017 in San Francisco. 

Nieuwe features
Freshdeal biedt een online marktplaats aan die bedoeld is om gebruikers tijd en moeite te besparen. Het bedrijf beweert dat gebruikers hun producten in minder dan twee minuten online te koop aan kunnen bieden. Het platform geeft vervolgens een notificatie aan contacten die met de criteria overeenkomen waarna er direct contact gelegd kan worden. 



De nieuwe uitgave biedt nieuwe features die de veiligheid en het vertrouwen verhogen, waaronder geverifieerde gebruikersprofielen, waarderingen en reviews. Door gebruik te maken van deze profielen, houdt het platform automatisch de AGF-markt in de gaten zodat het eenvoudiger is om gepersonaliseerde verkoopmogelijkheden te vinden. Het platform heeft zijn gebruikers al ruim €46 miljoen aan nieuwe handel opgeleverd. 

"Door deze nieuwe functies kunnen we het evenwicht tussen vraag en aanbod verder optimaliseren en krijgen we ook inzicht in de behoeften van onze gebruikers," legt Freshdeal directeur José Manuel Donate uit. Al meer dan 2.600 bedrijven maken gebruik van ons platform. 

Verminderen voedselverspilling

Freshdeal is de samenwerking met de de Voedsel en Landbouworganisatie van de Verenigde Naties aangegaan als onderdeel van een wereldwijd netwerk tegen voedselverspilling. Momenteel wordt 45% van alle groenten en fruit verspild. In de helft van de gevallen gebeurt dit al voor het de consument heeft bereikt. De VN heeft het platform erkend als oplossing tegen voedselverspilling veroorzaakt door tekortkomingen van de markt. 

Voor meer informatie:
Blanca Aparisi
Tel: 96 351 6847
Mob: 64 826 7600
blanca.aparisi@gruporcomunicacion.com
www.gruporcomunicacion.com

Publicatiedatum :



Ook onze agf-nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© UienNieuws.nl 2018