Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
In navolging van de 'bloemkool biefstuk'

‘Panklare' ui van Lidl zorgt voor drukte op Twitter

Nadat de drukte op Twitter rondom de 'bloemkool biefstuk' van Marks&Spencer een beetje was bekoeld, spotte een twitteraar 'ready-to-eat' schoongemaakte uien bij Lidl. 
 

In een artikel op bbc.co.uk uitten consumenten hun verbazing over het product. Wat bezielt een retailer om het natuurlijke beschermende 'jasje' van deze groente te verwijderen en te vervangen door een milieu-onvriendelijke verpakking? 

 
Lidl liet in een reactie op Twitter weten dat deze verpakking de kwaliteit en veiligheid van haar product garandeert en bijdraagt aan het beperken van voedselverspilling. De retailer voegde er aan toe dat zij zich bewust is van de milieu-effecten en nauw samenwerkt met leveranciers en partners om de hoeveelheid verpakkingsmaterialen te verminderen waarbij in toenemende mate gebruik gemaakt wordt van herbruikbare materialen. 
 



Publicatiedatum: