Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VS: promotiecampagne voor Vidalia-uien van start

Shuman Produce is begonnen met de derde editie van zijn online promotiecampagne "How to Speak Southern". Deze op social media gerichte promotiecampagne loopt tot 7 juli. Het doel van de campagne is om consumenten voor te lichten over de unieke eigenschappen van Vidalia-uien. Ook worden de consumenten met zogeheten "southernisms" uitgedaagd om te laten zien hoe "Zuidelijk" ze wel niet zijn.

De campagne maakt via social media gebruik van een online quiz-platform, video's met recepten en feitjes over Vidalia-uien. Op deze manier moet de campagne ervoor zorgen dat er contact wordt gelegd met de consument en dat het uienmerk RealSweet van Shuman Produce beter bekend wordt.

"Consumenten zijn geïnteresseerd om meer te leren over waar en hoe hun groenten en fruit worden geteeld. Het op een interactieve manier overbrengen van deze informatie speelt een sleutelrol bij deze voorlichtingscampagne," zegt John Shuman, CEO van Shuman Produce. "Vidalia-uien zijn uniek, omdat ze alleen kunnen worden geteeld in een specifieke regio in het zuid-oosten van Georgia. Ook zijn ze slechts een paar maanden per jaar beschikbaar. Deze promotiecampagne is een geweldige manier voor ons om ons verhaal te delen en om mensen enthousiast te maken voor RealSweet Vidalia-uien."

Het speerpunt van de campagne is de "Can You Speak Southern?"-quiz. Met deze quiz kunnen mensen hun kennis over de dialecten in de zuid-oostelijke staten van de VS testen. Nadat de quiz is voltooid, kunnen consumenten aanspraak maken op een wekelijkse verloting van RealSweet Vidalia-uien naast andere prijzen. Aan het eind van de campagne wordt de hoofdprijs verloot in de vorm van een Big Green Egg Grill. Gezien de campagne samenvalt met de zomermaanden, laat deze hoofdprijs de campagne goed aansluiten op het barbecue-seizoen.

"Het doel van deze campagne is om consumenten op een leuke manier meer bewust te maken van ons merk. Ook helpt de campagne ons om contact met onze consumenten te krijgen en om meer omzet te genereren met zoete Vidalia-uien," voegt Shuman toe.

De "Can You Speak Southern?"-quiz wordt gepresenteerd op een eigen website. Deze site bevat ook informatie, zoals zomerse recepten die gebruik maken van Vidalia-uien, profielen van telers die aan Shuman Produce verbonden zijn en trivia over Vidalia-uien. Ook kunnen consumenten zich via deze site inschrijven voor de RealSweet-nieuwsbrief.

De quiz en de informatie over de RealSweet Vidalia-uien zijn te vinden op www.howtospeaksouthern.realsweet.com.

Voor meer informatie:
Amanda Lott
Shuman Produce 
Tel: +1 (912) 557-4477
Publicatiedatum: