Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Ombouw Briljant 1.0 winkels half juni van start

PLUS wil beste AGF-afdeling van Nederland creŽren

Tholen - Met de ambitie om de beste AGF-afdeling van Nederland te worden is PLUS sinds eind 2017 volop bezig met de ontwikkeling van de nieuwe AGF-afdeling, vertelt Rianne van Beek, woordvoerder van PLUS. "Aanleiding zijn onder andere de veranderende consumentenbehoeften. Medio juni verbouwen we de AGF-afdeling van alle Briljant 1.0 winkels. De voorbereidingen zijn hiervoor inmiddels gestart."


Biologisch assortiment krijgt prominente plek in de winkel

PLUS heeft alle productengroepen opnieuw tegen het licht gehouden. In de nieuwe opzet krijgen zij de juiste hoeveelheid ruimte ťn de juiste plaats in het schap.  Er is meer ruimte voor gekoeld fruit, PLUS maaltijd,- en soeppakketten en andere maaltijdoplossingen. Rianne: "Dit leidt tot een aantrekkelijke presentatie en er ontstaat een optimale rotatie van onze versproducten waardoor de consument altijd een vers product heeft."

PLUS werkt ook aan de uitbreiding van producten met Milieukeur/PlanetProof certificaat. Daarnaast wordt het biologisch assortiment niet meer in de wand, maar op een prominente plek op de afdeling gepresenteerd. "Zo krijgt biologisch nog nadrukkelijker een podium en maken we het voor de consument makkelijker vindbaar.
Het zachte fruit van ons huismerk (PLUS aardbeien, blauwe bessen, frambozen, bramen en rode bessen) heeft een nieuwe verpakking: geen losse deksels meer, volledig hersluitbaar en helemaal transparant. De nieuwe verpakking bevat 20% minder plastic en heeft een weggooi- en bewaarwijzer", besluit Rianne.



Publicatiedatum: 5-6-2018
Auteur: Marjet Lubbers
Copyright: www.agf.nl

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

20-8-2018 Tesco plant discountketen
20-8-2018 Carrefour BelgiŽ lanceert automatische Food drive
17-8-2018 AGF monitor week 33
17-8-2018 Carrefour introduceert recycle-app
17-8-2018 Walmart pakt uit met sterkste organische groei in 10 jaar
17-8-2018 Amerikaanse supermarktketen Kroger gaat samenwerken met Alibaba
16-8-2018 "Misverstand: Gratis champignons zijn juist exclusief cadeau"
16-8-2018 Wisselende prijzen in supermarkt tijdens spitsuren worden als oneerlijk ervaren
16-8-2018 Verkoopvolume stijgt met 35% door #HeteZomerOogstactie
16-8-2018 Hofer zet in op kromme groenten
16-8-2018 Pick & Mix promoties in vers meest effectief om categoriegroei te realiseren
16-8-2018 Picnic overweegt eigen maaltijdbox
16-8-2018 Canadese drogist start met versproducten
15-8-2018 Coop Italia promoot gezonde snacks bij kassa's
15-8-2018 Alibaba wil foodsector oppimpen
14-8-2018 M&S wil ook online gaan
14-8-2018 Het succesverhaal achter Aldi
14-8-2018 Supermarkten halen 23,3% van de omzet uit producten die met korting werden verkocht
13-8-2018 Carrefour ontkent vertrek uit China
13-8-2018 VK: Aldi wil met 2019 klimaatneutraal zijn