Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Leden coöperatie Agrifirm waarderen geïntroduceerde Loyaliteitsregeling

De nieuw geïntroduceerde Agrifirm Loyaliteitsregeling is een groot succes. Eind 2017 kondigde de Royal Agrifirm Group de introductie aan van de Agrifirm Loyaliteitsregeling – waarin leden hun ledenuitkering kunnen inleggen. Ruim 1.600 leden, meer dan 10% boven de verwachtingen, kiezen ervoor om van de Loyaliteitsregeling gebruik te maken. Hiermee staat het totaal ingelegde bedrag nu op 7,2 miljoen euro.
 
Beloning trouwe leden
In maart van dit jaar werd bekend dat Agrifirm door een prachtig nettoresultaat in 2017 een recordbedrag van 25 miljoen euro uit kon keren aan haar leden. Leden werden uitgenodigd om de uitkering in te leggen in de Loyaliteitsregeling. Royal Agrifirm Group beloont met deze innovatieve regeling trouwe leden met een hoge opslag van 6 procent boven de 3-maands Euribor. Leden konden er ook voor kiezen de ledenuitkering direct uit te laten keren.
 
Positieve geluiden
De leden, markt en sectorraad laten positieve geluiden horen. Belangrijkste redenen om mee te doen zijn - naast de hoge vergoeding - het vertrouwen in de coöperatie Agrifirm. Jan Hoogland, akkerbouwer en lid van de coöperatie: "De grote deelname is een teken van vertrouwen én waardering van de leden in Agrifirm."
De meest voorkomende reden om niet mee te doen aan de Loyaliteitsregeling is dat het geld nu nodig is voor investeringen en om te ondernemen.
 
Trots
Agrifirm is trots op haar leden, medewerkers en het resultaat. Met deze coöperatieve aanpak onderscheidt Agrifirm zich van andere grote spelers in de markt. Het is een concretisering van de nieuwe strategie Better Together, waarmee Agrifirm actief wil bijdragen aan een toekomstbestendige voedselketen. Met een aantal specifieke projecten, zoals een opleidingsprogramma voor jonge ondernemers, een datasnelweg voor veilige uitwisseling van informatie en de ontwikkeling van een ZERO-stal voegt Agrifirm extra waarde toe voor haar leden.
Meer informatie: www.agrifirm.com
Publicatiedatum: