Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Freshbot
Oekraïne: App beoogt sector te voorzien van live prijsvorming
'Kennis is macht' zeggen ze. Maxim Kulik is bezig met het ontwikkelen van een nieuwe dienst die Freshbot genoemd wordt. Hij wil extra macht geven aan retailers, groothandels en telers door hen te voorzien van live informatie omtrent prijsvorming.
"Het grondwerk is gedaan en ik heb 1000 bronnen bij elkaar gebracht om de prijzen van 25 belangrijke producten te monitoren. Producten als appelen en peren, sinaasappelen etc. Wanneer de app draait, dan zullen we de prijzen van nog 200+ producten toevoegen," vertelt Kulik.
De app is nu verkrijgbaar in de Oekraïne en verwacht wordt dat deze in een aantal Europese landen in augustus geïmplementeerd zal worden. Daarna is Maxim van plan om de app wereldwijd beschikbaar te maken via ITunes en GooglePlay.
"We zullen in de eerste fase beginnen met het aanbieden van life prijzen. Vervolgens zullen we statistieken, een database met dienstverlenende agentschappen, retail contracten en andere nuttige middelen toevoegen waarmee AGF-spelers zichzelf kunnen bewapenen met belangrijke marktinformatie wanneer ze zaken doen."
Bijna 70% van de informatie die we verzamelen is ook online wereldwijd beschikbaar. De overige 30% komt voort uit onze contacten, direct van de telers en de groothandel. Het voordeel is dat het uren zou duren voor je al deze informatie verzameld hebt, omdat de prijzen constant veranderen.
Voor elk product zullen drie types prijsvorming beschikbaar zijn. Het eerste is het prijsniveau dat gemonitord wordt voor groothandels- en retailprijzen. Het tweede bevat meer prijsvorming van telers en het derde is een combinatie van beide types met toegevoegde statistieken van voorgaande periodes en met een hyperlink naar alle bronnen van die prijs.
"Ik heb als consulent voor veel bedrijven gewerkt en door de correcte prijzen niet te weten, kan dat een bedrijf dagelijks grote hoeveelheden geld kosten. Als appelteler wil ik weten wat mijn concurrenten voor hun product krijgen, zodat ik weet wat ik moet vragen."
Voor meer informatie: Maxim Kulik Vinaigrette Ltd Tel: +380 999100251 Email: trebyan@post.cz