Internationaal digitaal UI-magazine
Het magazine verbeeldt de liefde en het respect voor zo’n dagelijks product als de ui en is vijf talen is beschikbaar. Het magazine is ontwikkeld voor en door de uiensector. De uienhandelaren kunnen hiermee hun internationale importeurs laten zien waar de Nederlandse uiensector voor staat. Bekijk het digitale uienmagazine in het Nederlands, Engels, Spaans, Frans, Russisch op www.onion.nl.Ingrediënten toolkit
Naast het digitale magazine bevat de toolkit gratis uienfolders in vijf talen: Engels, Frans, Spaans, Russisch en Portugees. De uienfolders worden gepresenteerd in een gratis collectieve folderhouder met daarop de uitleg over de 7 principes van de ui.De verspreiding van deze toolkit valt binnen het Strategische Plan Promotie uiensector 2012-2014.
Walking uienact op Fruit Logistica in Berlijn!
Aanwezigheid van de wandelende ui op de stand is een gratis mogelijkheid. De walking uienact zal gedurende de dag de mogelijkheid hebben om per stand een half uur aanwezig te zijn. Na de aanmeldingen zal er een schema gemaakt worden welke route de walking ui af zal leggen.Aanmelden tot uiterlijk 1 februari 2012
Wilt u ook als uienhandelaar de toolkit met collectieve uiting inclusief folders en het digitale magazine ontvangen?En wilt u ook de walkinguienact op uw stand? Geef uw gegevens tot uiterlijk 1 februari door aan: info@groentenfruitbureau.nl o.v.v. uientoolkit.GroentenFruit Bureau is het marketingcommunicatiebureau voor en namens de Nederlandse groente- en fruitsector. Met gerichte campagnes in binnen- en buitenland wordt het imago van groenten en fruit versterkt en de consumptie ervan bevorderd. GroentenFruitBureau wil een concrete bijdrage leveren aan de volksgezondheid door het stimuleren van de consumptie van de dagelijkse norm '2 ons groenten en 2 keer fruit.