Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Voor Nederlandse uiensector gratis Toolkit op Fruit Logistica

Tijdens de komende Fruit Logistica van 8 t/m 10 februari in Berlijn kunnen de daar aanwezige uienhandelaren gebruik maken van de gratis Toolkit voor de uiensector. GroentenFruit Bureau roept alle uienhandelaren op om zich aan te melden voor deze gratis toolkit. De toolkit bevat het nieuwe online digitale magazine, een folderhouder voor de nieuwe uienfolder in 5 talen en de mogelijkheid om de Walkingact UI kosteloos op de eigen stand te laten komen.



Internationaal digitaal UI-magazine

Het magazine verbeeldt de liefde en het respect voor zo’n dagelijks product als de ui en is vijf talen is beschikbaar. Het magazine is ontwikkeld voor en door de uiensector. De uienhandelaren kunnen hiermee hun internationale importeurs laten zien waar de Nederlandse uiensector voor staat. Bekijk het digitale uienmagazine in het Nederlands, Engels, Spaans, Frans, Russisch op www.onion.nl.

Ingrediënten toolkit

Naast het digitale magazine bevat de toolkit gratis uienfolders in vijf talen: Engels, Frans, Spaans, Russisch en Portugees. De uienfolders worden gepresenteerd in een gratis collectieve folderhouder met daarop de uitleg over de 7 principes van de ui.
De verspreiding van deze toolkit valt binnen het Strategische Plan Promotie uiensector 2012-2014.

Walking uienact op Fruit Logistica in Berlijn!

Aanwezigheid van de wandelende ui op de stand is een gratis mogelijkheid. De walking uienact zal gedurende de dag de mogelijkheid hebben om per stand een half uur aanwezig te zijn. Na de aanmeldingen zal er een schema gemaakt worden welke route de walking ui af zal leggen.

Aanmelden tot uiterlijk 1 februari 2012

Wilt u ook als uienhandelaar de toolkit met collectieve uiting inclusief folders en het digitale magazine ontvangen?En wilt u ook de walkinguienact op uw stand? Geef uw gegevens tot uiterlijk 1 februari door aan: info@groentenfruitbureau.nl o.v.v. uientoolkit.

GroentenFruit Bureau is het marketingcommunicatiebureau voor en namens de Nederlandse groente- en fruitsector. Met gerichte campagnes in binnen- en buitenland wordt het imago van groenten en fruit versterkt en de consumptie ervan bevorderd. GroentenFruitBureau wil een concrete bijdrage leveren aan de volksgezondheid door het stimuleren van de consumptie van de dagelijkse norm '2 ons groenten en 2 keer fruit.



Publicatiedatum: 26-1-2012

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

22-8-2017 Uireka presteert eerste resultaten
11-8-2017 Gratis Frongo's tijdens Meerpaaldagen
14-6-2017 Uiensector toont duurzame toekomstplannen gemeente Dronten
18-5-2017 Vidalia-uien in nieuw jasje
14-4-2017 Vidalia uien viert vijfentwintigste verjaardag
30-1-2017 Op zoek naar de superui
20-1-2017 Uien snijden? In de spiraalsnijder ermee
16-1-2017 Erik Waterman op Radio 1 journaal over positie Nederlandse ui
23-8-2016 "Ui door de jaren heen één van de best renderende gewassen"
8-7-2016 FhTrade sponsort Ronde van Kloosterburen
27-6-2016 Meer dan 1.000 bezoekers bij Open Dag Van Meir
9-5-2016 Red Bull geeft ook de Waterman-uien vleugels...
18-4-2016 Knoflook helpt tegen puisten
4-4-2016 Ui voor volle wenkbrauwen
10-3-2016 Australische minister-president eet geen rauwe uien
9-3-2016 Video: hoe je een ui snijdt zonder te huilen
12-1-2016 Smit's Uien verlengt contract Sky Lounges ADO Den Haag tot 2019
27-11-2015 "Knoflook maakt mannen sexy"
27-11-2015 Stichting Juunrenne zoekt 26.000 euro voor behoud oude uienopslag
20-11-2015 Waterman Onions zet Flevolandse ui op de kaart