Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
vanaf februari 2012

Netto voert QR-codes voor groenten en fruit in

Smartphone eigenaren krijgen door het scannen van de QR-codes op de productverpakking toegang tot informatie over de herkomst en andere details van het desbetreffende artikel. Ter lancering worden er zes artikelen met QR-codes uitgerust: BioBio paprika's, BioBio trostomaten, witlof, Salanova sla, PremiumN cherry trostomaten en PremiumN minisweet paprika's. In de loop van het jaar zullen er nog meer artikelen volgen.

Netto heeft in december 2011 voor het eerst QR-codes ingevoerd, toen voor verse vleesartikelen van hun eigen merk Gut Ponholz. Vanwege de positieve klantenrespons wil Netto deze service continue uit blijven breiden. Nettoklanten kunnen sinds 2011 ook al QR-codes vanaf brochures scannen, waarna zij vervolgens kookvideo's kunnen bekijken, die passen bij de producten of deel kunnen nemen aan prijsspelletjes.

Met de Netto Shopping-Manager, een applicatie voor smartphones, kunnen de aanbiedingen uit de folder weergegeven worden op de smartphone. Door het scannen van de EAN-codes van de afgebeelde artikelen, worden deze automatisch aan de persoonlijke boodschappenlijst toegevoegd. Sinds de zomer van 2011 biedt Netto haar Duitse klanten ook een couponfunctie aan in de Shopping-Manager. Hiermee hebben klanten de mogelijkheid om vanaf hun smartphone coupons uit te kiezen en deze bij hun aankopen in de Netto winkel in te wisselen.
Publicatiedatum: