Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
supermarktoorlog in verpakkingen?

VK: Morrissons vernieuwt verpakking

Morrisons heeft onthuld dat het zijn verpakkingen een nieuw uiterlijk geeft. De nieuwe designs zijn vanaf 16 april verkrijgbaar in de winkel. De nieuwe verpakkingen verwijzen meer naar het feit dat Morrisons Britse producten inkoopt en bevatten actuele consumenteninformatie, die duidelijker is dan voorheen.

Andrew Garton, Hoofd productie, zei: "Ons productaanbod is het eerste dat onze consumenten zien wanneer ze onze winkels binnen komen en we zijn er van overtuigd dat ze omver geblazen worden door onze nieuwe Fresh-serie. We werken gepassioneerd aan het selecteren van de beste kwaliteit voor onze consumenten en vinden het belangrijk onze producten uit Groot-Brittanniƫ te halen. Deze lancering is het resultaat van maanden van onderzoek en ontwikkeling en we kijken er naar uit te horen wat onze consumenten ervan vinden."

Morrisons zit op het moment in het midden van de twee jaar durende review van het huismerk. In januari paste de retailer zijn Value-serie aan en gisteren meldde de website dat Tesco ook is begonnen zijn Value-serie bij te werken. Het lijkt erop dat de nieuwe 'supermarktoorlog' gekenmerkt zal worden door reclame en verpakkingen.

Bron: www.internationalsupermarketnews.com
Publicatiedatum: