Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Leveranciers voeren actie bij hoofdkantoor Albert Heijn

De Nederlandse Vakbond Varkenshouders (NVV), Nederlandse Akkerbouw Vakbond (NAV), Nederlandse Melkveehouders Vakbond (NMV), Nederlandse Vakbond Pluimveehouders (NVP), Dutch Dairymen Board (DDB) en het Nederlands Agrarisch Jongeren Kontakt (NAJK) gaan vrijdagmiddag 14 september bij het hoofdkantoor van supermarktketen Albert Heijn in Zaandam actievoeren tegen de eenzijdige korting van 2% die de keten zijn leveranciers per 17 september oplegt.

Met het spandoek “Wurgt AH voedselproducent??” willen de organisaties aandacht vragen voor de oneerlijke margeverdeling in de keten en de macht die de supermarkten in onze keten hebben. De organisaties willen hiermee laten zien dat zij als primaire voedselproducenten deze handelswijze van Albert Heijn niet accepteren.

Bron: NMV

Publicatiedatum: 14-9-2012

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

21-8-2018 Edeka test herbruikbare verpakkingen op versafdelingen
21-8-2018 Colruyt koopt 25 hectare biologische grond aan
21-8-2018 Eerste Emté wordt omgebouwd
21-8-2018 Japanse discounter actief in Roemenië
21-8-2018 Albert Heijn start proef 'Vind mijn product'
21-8-2018 Leo Linders: nog maximaal vier jaar
21-8-2018 Duncan Hoy nieuwe CEO PLUS Retail
20-8-2018 Tesco plant discountketen
20-8-2018 Carrefour België lanceert automatische Food drive
17-8-2018 AGF monitor week 33
17-8-2018 Carrefour introduceert recycle-app
17-8-2018 Walmart pakt uit met sterkste organische groei in 10 jaar
17-8-2018 Amerikaanse supermarktketen Kroger gaat samenwerken met Alibaba
16-8-2018 "Misverstand: Gratis champignons zijn juist exclusief cadeau"
16-8-2018 Wisselende prijzen in supermarkt tijdens spitsuren worden als oneerlijk ervaren
16-8-2018 Verkoopvolume stijgt met 35% door #HeteZomerOogstactie
16-8-2018 Hofer zet in op kromme groenten
16-8-2018 Pick & Mix promoties in vers meest effectief om categoriegroei te realiseren
16-8-2018 Picnic overweegt eigen maaltijdbox
16-8-2018 Canadese drogist start met versproducten