Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




NNZ ‘the packaging network’ viert 90 jarig jubileum

NNZ ‘the packaging network’ viert vandaag haar 90 jarig jubileum.
NNZ werd op 22 oktober 1922 opgericht door Marinus Gijsbertus Boot als de Noord Nederlandse Zakkenhandel: een handelshuis voor jute zakken in Groningen met internationale ambities. Op 26 oktober 2012 viert NNZ haar 90-jarig bestaan. In de afgelopen negentig jaar is NNZ uitgegroeid tot een Groningse multinational met 180 werknemers wereldwijd, die verpakkingsoplossingen creëert voor haar klanten in de agrarische en industriële markt. Een reden voor dit succes is de betrokkenheid die NNZ toont naar haar klanten.

Deze belangrijke mijlpaal wordt gemarkeerd door de donatie van drie boten aan Oxfam Novib in Bangladesh.  De boten dragen de namen:  Marinus, Will en Wim ter ere van deze leden van de familie Boot die hebben bijgedragen aan het succes van NNZ. "Ons 90-jarig bestaan is een grote mijlpaal voor NNZ", zegt Len Boot, CEO van het bedrijf. "We zijn verheugd dat onze klanten de waarde van onze producten en diensten erkennen. Het resultaat van de gezamenlijke inspanning van de familie, onze medewerkers en partners wereldwijd motiveert ons allen op deze weg verder te gaan, zodat wij in het jaar 2022 ons 100-jarig bestaan kunnen vieren”.


NNZ

NNZ is een sociaal en marktgeoriënteerd bedrijf met het onmiddellijke doel om verpakkingsoplossingen te creëren voor haar klanten door middel van een wereldwijd verpakkingsnetwerk in groente en fruit sector als ook in de industriële sector. NNZ’s internationale netwerk is actief in meer dan 50 landen over de hele wereld, zowel in aanbestedingen en verkopen als in de ontwikkeling van producten en markten. Ondanks NNZ’s internationale oriëntatie blijft onze filosofie onveranderd: “focus on local”! Binnen die filosofie creëren de centraal gestuurde disciplines de condities waarin de verschillende NNZ-vestigingen optimaal kunnen functioneren op het gebied van verkopen, logistiek, service en direct marketing.


Publicatiedatum: 25-10-2012

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

20-7-2018 Euro Pool System lanceert Smart Return Logistics
20-7-2018 Een derde van het plastic in Britse retail amper te recyclen
18-7-2018 Biologisch afbreekbare banderol voor Lidl
17-7-2018 Rapport geeft inzage welke verpakkingen voor AGF in VK worden gebruikt
17-7-2018 Volledig recyclebare verpakking
13-7-2018 Verpakking voor stukken watermeloen
12-7-2018 Nieuwe Duitse verpakkingswet: minder ecologische belasting, meer recycling
12-7-2018 Verbod op zwart plastic PlanetProof niet ingevoerd, verbod op metalen sluitingen wel
11-7-2018 China: kleinverpakking is de trend
9-7-2018 Iceland probeert papieren tassen ter vervanging van plastic
6-7-2018 Wetenschappers ontwikkelen eetbare verpakking
5-7-2018 Patriottische verpakking maakt Canadees feest inspirerend
4-7-2018 Biologisch afbreekbare folies en groentennetten
4-7-2018 Bio-bessenschaaltjes uit houtsnippers
3-7-2018 Steeds meer Poolse telers kiezen voor bedrukte folieverpakkingen
2-7-2018 Plastic zakjes zijn sinds zondag 1 juli niet meer gratis in Spanje
29-6-2018 „Duurzaamheidsstrategie beïnvloedt verpakkingskeuze"
29-6-2018 Nieuwe champingonverpakking wint onderscheiding
28-6-2018 Recyclebare verpakking voor verse kruiden
28-6-2018 Fruitsticker van 'zeep'