Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




NNZ ‘the packaging network’ viert 90 jarig jubileum

NNZ ‘the packaging network’ viert vandaag haar 90 jarig jubileum.
NNZ werd op 22 oktober 1922 opgericht door Marinus Gijsbertus Boot als de Noord Nederlandse Zakkenhandel: een handelshuis voor jute zakken in Groningen met internationale ambities. Op 26 oktober 2012 viert NNZ haar 90-jarig bestaan. In de afgelopen negentig jaar is NNZ uitgegroeid tot een Groningse multinational met 180 werknemers wereldwijd, die verpakkingsoplossingen creëert voor haar klanten in de agrarische en industriële markt. Een reden voor dit succes is de betrokkenheid die NNZ toont naar haar klanten.

Deze belangrijke mijlpaal wordt gemarkeerd door de donatie van drie boten aan Oxfam Novib in Bangladesh.  De boten dragen de namen:  Marinus, Will en Wim ter ere van deze leden van de familie Boot die hebben bijgedragen aan het succes van NNZ. "Ons 90-jarig bestaan is een grote mijlpaal voor NNZ", zegt Len Boot, CEO van het bedrijf. "We zijn verheugd dat onze klanten de waarde van onze producten en diensten erkennen. Het resultaat van de gezamenlijke inspanning van de familie, onze medewerkers en partners wereldwijd motiveert ons allen op deze weg verder te gaan, zodat wij in het jaar 2022 ons 100-jarig bestaan kunnen vieren”.


NNZ

NNZ is een sociaal en marktgeoriënteerd bedrijf met het onmiddellijke doel om verpakkingsoplossingen te creëren voor haar klanten door middel van een wereldwijd verpakkingsnetwerk in groente en fruit sector als ook in de industriële sector. NNZ’s internationale netwerk is actief in meer dan 50 landen over de hele wereld, zowel in aanbestedingen en verkopen als in de ontwikkeling van producten en markten. Ondanks NNZ’s internationale oriëntatie blijft onze filosofie onveranderd: “focus on local”! Binnen die filosofie creëren de centraal gestuurde disciplines de condities waarin de verschillende NNZ-vestigingen optimaal kunnen functioneren op het gebied van verkopen, logistiek, service en direct marketing.


Publicatiedatum: 25-10-2012

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

22-2-2018 Alvarpack: verpakkingen voor gesneden groenten
21-2-2018 Nieuwe groenten-en fruitverpakking Ultrabag Fashioned
20-2-2018 Nieuwe doseerverpakking voor blauwe bessen
19-2-2018 Aldi gaat voor duurzaam hout en papier
16-2-2018 Duitse consumenten hechten waarde aan duurzame verpakkingen
16-2-2018 Nederlands en Indiaas bedrijf komen met verpakkingsoplossing
15-2-2018 Biologisch afbreekbare verpakking gemaakt van artisjokken
15-2-2018 Groen en veelzijdig verpakkingssysteem voor AGF
15-2-2018 Nieuwe verpakkingsoplossingen voor versproducten
14-2-2018 Van een kiwi-frisbee tot een tomatenblikje
14-2-2018 KIDV-model Vijf perspectieven op duurzaam verpakken
14-2-2018 Eenvoudig machinaal verpakken in en om trays
13-2-2018 Bio4Pack bouwt nieuw bedrijfspand in Nordhorn
13-2-2018 UV-licht verlengt houdbaarheid avocado's
13-2-2018 Trays en potten van hergebruikt papier
6-2-2018 Aurelius rondt overname Spaans verpakkingsbedrijf Abelan af
6-2-2018 Speciale kiwi Valentijn-verpakkingen in Berlijn
6-2-2018 Euro Pool System overschrijdt de 1 miljard tray bewegingen in 2017
5-2-2018 Romantische druivenverpakking voor Valentijnsdag
2-2-2018 Het 'Clean label'- concept wordt een wereldwijde standaard