Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




NNZ ‘the packaging network’ viert 90 jarig jubileum

NNZ ‘the packaging network’ viert vandaag haar 90 jarig jubileum.
NNZ werd op 22 oktober 1922 opgericht door Marinus Gijsbertus Boot als de Noord Nederlandse Zakkenhandel: een handelshuis voor jute zakken in Groningen met internationale ambities. Op 26 oktober 2012 viert NNZ haar 90-jarig bestaan. In de afgelopen negentig jaar is NNZ uitgegroeid tot een Groningse multinational met 180 werknemers wereldwijd, die verpakkingsoplossingen creëert voor haar klanten in de agrarische en industriële markt. Een reden voor dit succes is de betrokkenheid die NNZ toont naar haar klanten.

Deze belangrijke mijlpaal wordt gemarkeerd door de donatie van drie boten aan Oxfam Novib in Bangladesh.  De boten dragen de namen:  Marinus, Will en Wim ter ere van deze leden van de familie Boot die hebben bijgedragen aan het succes van NNZ. "Ons 90-jarig bestaan is een grote mijlpaal voor NNZ", zegt Len Boot, CEO van het bedrijf. "We zijn verheugd dat onze klanten de waarde van onze producten en diensten erkennen. Het resultaat van de gezamenlijke inspanning van de familie, onze medewerkers en partners wereldwijd motiveert ons allen op deze weg verder te gaan, zodat wij in het jaar 2022 ons 100-jarig bestaan kunnen vieren”.


NNZ

NNZ is een sociaal en marktgeoriënteerd bedrijf met het onmiddellijke doel om verpakkingsoplossingen te creëren voor haar klanten door middel van een wereldwijd verpakkingsnetwerk in groente en fruit sector als ook in de industriële sector. NNZ’s internationale netwerk is actief in meer dan 50 landen over de hele wereld, zowel in aanbestedingen en verkopen als in de ontwikkeling van producten en markten. Ondanks NNZ’s internationale oriëntatie blijft onze filosofie onveranderd: “focus on local”! Binnen die filosofie creëren de centraal gestuurde disciplines de condities waarin de verschillende NNZ-vestigingen optimaal kunnen functioneren op het gebied van verkopen, logistiek, service en direct marketing.


Publicatiedatum: 25-10-2012

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

22-11-2017 Nieuwe regels voor de toekomst van verpakken
21-11-2017 Eetbare inkt als alternatief voor fruitsticker
20-11-2017 Populariteit topseal groeit
13-11-2017 Coop lanceert herbruikbare tas voor groenten en fruit
7-11-2017 Eerste Diamond walnoten in dop gearriveerd
6-11-2017 "Vooral in Scandinavië zijn de blauwe bessen in emmertjes enorm populair"
3-11-2017 Weegmachine speciaal voor kleinfruit
3-11-2017 Mediane specialiseert zich verder in agro-verpakkingen
1-11-2017 Waitrose test nieuwe verpakking voor biologische tomaten
31-10-2017 Combinatie Kwik Link Binder en semiautomatische Kwik Lok machine
30-10-2017 “Bij verpakken gaat het om de inhoud én om communicatie”
30-10-2017 "Verpakkingen nemen fruitsap op als een spons"
27-10-2017 Fustdiefstal bij supermarkt in Nieuwkoop
27-10-2017 LBP breidt uit met nieuwe verpakkingslijn en topsealmachine
26-10-2017 REWE test alternatieven voor plastic zakken
26-10-2017 BluePrint Automation lanceert RGP gravity case packer
26-10-2017 Documentaire: verpakkingen die de houdbaarheid verse producten rekken
26-10-2017 Nieuwe tomatenverpakking voorkomt troep bij transport
25-10-2017 Fruit in shakers of punnets opvallende trend Fruit Attraction
24-10-2017 Eco Pack onthult nieuwe AGF-verpakkingen