Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




NNZ Ďthe packaging networkí viert 90 jarig jubileum

NNZ Ďthe packaging networkí viert vandaag haar 90 jarig jubileum.
NNZ werd op 22 oktober 1922 opgericht door Marinus Gijsbertus Boot als de Noord Nederlandse Zakkenhandel: een handelshuis voor jute zakken in Groningen met internationale ambities. Op 26 oktober 2012 viert NNZ haar 90-jarig bestaan. In de afgelopen negentig jaar is NNZ uitgegroeid tot een Groningse multinational met 180 werknemers wereldwijd, die verpakkingsoplossingen creŽert voor haar klanten in de agrarische en industriŽle markt. Een reden voor dit succes is de betrokkenheid die NNZ toont naar haar klanten.

Deze belangrijke mijlpaal wordt gemarkeerd door de donatie van drie boten aan Oxfam Novib in Bangladesh.  De boten dragen de namen:  Marinus, Will en Wim ter ere van deze leden van de familie Boot die hebben bijgedragen aan het succes van NNZ. "Ons 90-jarig bestaan is een grote mijlpaal voor NNZ", zegt Len Boot, CEO van het bedrijf. "We zijn verheugd dat onze klanten de waarde van onze producten en diensten erkennen. Het resultaat van de gezamenlijke inspanning van de familie, onze medewerkers en partners wereldwijd motiveert ons allen op deze weg verder te gaan, zodat wij in het jaar 2022 ons 100-jarig bestaan kunnen vierenĒ.


NNZ

NNZ is een sociaal en marktgeoriŽnteerd bedrijf met het onmiddellijke doel om verpakkingsoplossingen te creŽren voor haar klanten door middel van een wereldwijd verpakkingsnetwerk in groente en fruit sector als ook in de industriŽle sector. NNZís internationale netwerk is actief in meer dan 50 landen over de hele wereld, zowel in aanbestedingen en verkopen als in de ontwikkeling van producten en markten. Ondanks NNZís internationale oriŽntatie blijft onze filosofie onveranderd: ďfocus on localĒ! Binnen die filosofie creŽren de centraal gestuurde disciplines de condities waarin de verschillende NNZ-vestigingen optimaal kunnen functioneren op het gebied van verkopen, logistiek, service en direct marketing.


Publicatiedatum: 25-10-2012

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

24-5-2018 Tomaten verpakt in olifantsgras liggen in de winkel
22-5-2018 Nieuwe dadelverpakkingen
22-5-2018 Polypropyleen kratten hebben voorkeur bij AGF-transport
22-5-2018 Proseal winnaar van Queen award
18-5-2018 Composteerbare verpakkingen voor retail en horeca
15-5-2018 Verpakkingsfabrikant over het gebruik van afval- en recyclingmaterialen
14-5-2018 Alleen nog plastic om komkommers
8-5-2018 Verpakking Tommies Mini Toppers van 100% gerecycled materiaal
7-5-2018 Boeregoed maakt statement met verpakking van olifantsgras
3-5-2018 Zachtfruit Plus in nieuwe verpakking
3-5-2018 Unieke krat biedt toeleveringsketen veel voordelen
2-5-2018 Netto Marken-Discount gebruikt laser label voor BioBio-komkommers
26-4-2018 Multinationals pakken plastic afvalberg aan
20-4-2018 60% minder CO2-uitstoot door herbruikbare containers
18-4-2018 Talloze foto's van onzinnige plastic verpakkingen
12-4-2018 "Uiteindelijk wil je dat je product in perfecte staat aankomt bij de klant"
5-4-2018 NASA stuurt MAP-verpakkingen met AGF de ruimte in
3-4-2018 Stijgende houtprijzen: einde lijkt nog niet in zicht
28-3-2018 "2018 wordt het jaar van de landelijke doorbraak"
28-3-2018 Alle Lidl-verpakkingen 100% recyclebaar voor 2025