Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




NNZ Ďthe packaging networkí viert 90 jarig jubileum

NNZ Ďthe packaging networkí viert vandaag haar 90 jarig jubileum.
NNZ werd op 22 oktober 1922 opgericht door Marinus Gijsbertus Boot als de Noord Nederlandse Zakkenhandel: een handelshuis voor jute zakken in Groningen met internationale ambities. Op 26 oktober 2012 viert NNZ haar 90-jarig bestaan. In de afgelopen negentig jaar is NNZ uitgegroeid tot een Groningse multinational met 180 werknemers wereldwijd, die verpakkingsoplossingen creŽert voor haar klanten in de agrarische en industriŽle markt. Een reden voor dit succes is de betrokkenheid die NNZ toont naar haar klanten.

Deze belangrijke mijlpaal wordt gemarkeerd door de donatie van drie boten aan Oxfam Novib in Bangladesh.  De boten dragen de namen:  Marinus, Will en Wim ter ere van deze leden van de familie Boot die hebben bijgedragen aan het succes van NNZ. "Ons 90-jarig bestaan is een grote mijlpaal voor NNZ", zegt Len Boot, CEO van het bedrijf. "We zijn verheugd dat onze klanten de waarde van onze producten en diensten erkennen. Het resultaat van de gezamenlijke inspanning van de familie, onze medewerkers en partners wereldwijd motiveert ons allen op deze weg verder te gaan, zodat wij in het jaar 2022 ons 100-jarig bestaan kunnen vierenĒ.


NNZ

NNZ is een sociaal en marktgeoriŽnteerd bedrijf met het onmiddellijke doel om verpakkingsoplossingen te creŽren voor haar klanten door middel van een wereldwijd verpakkingsnetwerk in groente en fruit sector als ook in de industriŽle sector. NNZís internationale netwerk is actief in meer dan 50 landen over de hele wereld, zowel in aanbestedingen en verkopen als in de ontwikkeling van producten en markten. Ondanks NNZís internationale oriŽntatie blijft onze filosofie onveranderd: ďfocus on localĒ! Binnen die filosofie creŽren de centraal gestuurde disciplines de condities waarin de verschillende NNZ-vestigingen optimaal kunnen functioneren op het gebied van verkopen, logistiek, service en direct marketing.


Publicatiedatum: 25-10-2012

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

21-9-2017 Infia introduceert CUBO-verpakking voor AGF
21-9-2017 Blogster ontwerpt doos voor Zespri kiwi's
20-9-2017 Spaanse jongeren zien liever karton- of houtverpakking
13-9-2017 Pre-made pouch machines
13-9-2017 "Sealen van komkommers verlengt houdbaarheid aanzienlijk"
12-9-2017 Van De Velde Packaging verstevigt marktpositie door overname Koninklijke Schut
12-9-2017 "Nieuwe manier van verpakken voor aardappelen en uien"
6-9-2017 "Pioniers worden beloond met duurzame verpakkingsoplossing"
5-9-2017 Gezonde verse tussendoortjes voor in het snackschap
4-9-2017 "Sluiting kunststof verpakkingsketen vraagt om maatregelen"
1-9-2017 80% minder plastic bij snacktomaatjes Aldi BelgiŽ
29-8-2017 Winnaars Duitse verpakkingsprijs bekend
29-8-2017 Puntzak druiven ideaal op het strand
28-8-2017 Verbod op eenmalige plastic tassen in BelgiŽ
28-8-2017 New Yorkse appelhandelaar lanceert displays
25-8-2017 Slim etiket verkleurt wanneer eten bederft
24-8-2017 Nieuw folie houdt verse producten langer houdbaar
23-8-2017 Spray met nanotechnologie houdt producten langer vers
23-8-2017 AntibacteriŽle verpakking op basis van klei houdt AGF vers
23-8-2017 "Een etiket in vijf werkdagen"