Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Nieuwe verpakking van Village Farms

Na de onthulling van zijn nieuwe logo en nieuwe verpakkings- en merkconcepten eind 2011, trok Village Farms een jaar later de aandacht van de designwereld. De verpakking van Village Farms werd onlangs vermeld op de website The Dieline. The Dieline wijdt zich aan het promoten van het beste verpakkingsontwerp en heeft een lezerspubliek in vele landen.

Village Farms wordt op The Dieline onder anderen genoemd voor zijn nieuwe opstaande zakken en doosconcepten, die exclusief werden ontworpen door Edmundson Martin uit Boca Raton, Florida. Dit bedrijf wordt geleid door oprichters/designers David Edmundson en Russ Martin en heeft meer dan 19 jaar creatieve ervaring in het ontwerpen van merkidentiteiten en verpakkingsdesigns. De ontwerpers wonnen onlangs de designwedstrijd van PRINT magazine met de concepten die ze creŽerden voor Village Farms. De verpakking voor Village Farms staat in het PRINT decembernummer, waarin Edmundson Martin is geselecteerd als winnaar voor het PRINT Regional Design Annual 2012.



De verpakkingsontwerpen van Village Farms zullen ook worden genoemd in het komende 'Wereldwijde Innovatierapport' gepubliceerd door GDR Creative Intelligence, een uniek kwartaalblad dat de laatste ontwikkelingen in de wereldwijde retail en horeca belicht.

Volgens Helen L. Aquino, marketingmanager voor Village Farms die tijdens het project nauw samenwerkte met Edmundson Martin: "We zijn zeker blij met de positieve reacties op de rebranding, die we kregen van onze consumenten, klanten en nu van de designwereld in het algemeen. Alles wijst erop dat dit project een succes was. Ons doel was een authentieke ervaring te creŽren voor iedereen die in contact komt met ons merk en Edmundson Martin werkte onophoudelijk om dit doel te bereiken. We kunnen niet meer tevreden zijn dan dit."

David Edmundson zei: "Het vooruitdenken van het Village Farmsteam en zijn wil om verder te reiken dan de grenzen van de traditionele productbranding waren bevorderlijk in de succesvolle rebranding. Het was een genoegen om samen te werken met mensen die begrijpen wat voor verschil een strategisch ontwerp kan maken in het aanspreken van de consument en uiteindelijk in het verkopen van meer producten." 

Voor meer informatie:
Helen L. Aquino
Village Farms International
Tel: +1 732 676 3003
Fax: +1 732 676 3031
www.villagefarms.com

Publicatiedatum: 3-12-2012

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

24-5-2018 Tomaten verpakt in olifantsgras liggen in de winkel
22-5-2018 Nieuwe dadelverpakkingen
22-5-2018 Polypropyleen kratten hebben voorkeur bij AGF-transport
22-5-2018 Proseal winnaar van Queen award
18-5-2018 Composteerbare verpakkingen voor retail en horeca
15-5-2018 Verpakkingsfabrikant over het gebruik van afval- en recyclingmaterialen
14-5-2018 Alleen nog plastic om komkommers
8-5-2018 Verpakking Tommies Mini Toppers van 100% gerecycled materiaal
7-5-2018 Boeregoed maakt statement met verpakking van olifantsgras
3-5-2018 Zachtfruit Plus in nieuwe verpakking
3-5-2018 Unieke krat biedt toeleveringsketen veel voordelen
2-5-2018 Netto Marken-Discount gebruikt laser label voor BioBio-komkommers
26-4-2018 Multinationals pakken plastic afvalberg aan
20-4-2018 60% minder CO2-uitstoot door herbruikbare containers
18-4-2018 Talloze foto's van onzinnige plastic verpakkingen
12-4-2018 "Uiteindelijk wil je dat je product in perfecte staat aankomt bij de klant"
5-4-2018 NASA stuurt MAP-verpakkingen met AGF de ruimte in
3-4-2018 Stijgende houtprijzen: einde lijkt nog niet in zicht
28-3-2018 "2018 wordt het jaar van de landelijke doorbraak"
28-3-2018 Alle Lidl-verpakkingen 100% recyclebaar voor 2025