Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Nieuwe verpakking van Village Farms

Na de onthulling van zijn nieuwe logo en nieuwe verpakkings- en merkconcepten eind 2011, trok Village Farms een jaar later de aandacht van de designwereld. De verpakking van Village Farms werd onlangs vermeld op de website The Dieline. The Dieline wijdt zich aan het promoten van het beste verpakkingsontwerp en heeft een lezerspubliek in vele landen.

Village Farms wordt op The Dieline onder anderen genoemd voor zijn nieuwe opstaande zakken en doosconcepten, die exclusief werden ontworpen door Edmundson Martin uit Boca Raton, Florida. Dit bedrijf wordt geleid door oprichters/designers David Edmundson en Russ Martin en heeft meer dan 19 jaar creatieve ervaring in het ontwerpen van merkidentiteiten en verpakkingsdesigns. De ontwerpers wonnen onlangs de designwedstrijd van PRINT magazine met de concepten die ze creŰerden voor Village Farms. De verpakking voor Village Farms staat in het PRINT decembernummer, waarin Edmundson Martin is geselecteerd als winnaar voor het PRINT Regional Design Annual 2012.



De verpakkingsontwerpen van Village Farms zullen ook worden genoemd in het komende 'Wereldwijde Innovatierapport' gepubliceerd door GDR Creative Intelligence, een uniek kwartaalblad dat de laatste ontwikkelingen in de wereldwijde retail en horeca belicht.

Volgens Helen L. Aquino, marketingmanager voor Village Farms die tijdens het project nauw samenwerkte met Edmundson Martin: "We zijn zeker blij met de positieve reacties op de rebranding, die we kregen van onze consumenten, klanten en nu van de designwereld in het algemeen. Alles wijst erop dat dit project een succes was. Ons doel was een authentieke ervaring te creŰren voor iedereen die in contact komt met ons merk en Edmundson Martin werkte onophoudelijk om dit doel te bereiken. We kunnen niet meer tevreden zijn dan dit."

David Edmundson zei: "Het vooruitdenken van het Village Farmsteam en zijn wil om verder te reiken dan de grenzen van de traditionele productbranding waren bevorderlijk in de succesvolle rebranding. Het was een genoegen om samen te werken met mensen die begrijpen wat voor verschil een strategisch ontwerp kan maken in het aanspreken van de consument en uiteindelijk in het verkopen van meer producten." 

Voor meer informatie:
Helen L. Aquino
Village Farms International
Tel: +1 732 676 3003
Fax: +1 732 676 3031
www.villagefarms.com

Publicatiedatum: 3-12-2012

 



 

Ander nieuws uit deze sector:

20-7-2018 Euro Pool System lanceert Smart Return Logistics
20-7-2018 Een derde van het plastic in Britse retail amper te recyclen
18-7-2018 Biologisch afbreekbare banderol voor Lidl
17-7-2018 Rapport geeft inzage welke verpakkingen voor AGF in VK worden gebruikt
17-7-2018 Volledig recyclebare verpakking
13-7-2018 Verpakking voor stukken watermeloen
12-7-2018 Nieuwe Duitse verpakkingswet: minder ecologische belasting, meer recycling
12-7-2018 Verbod op zwart plastic PlanetProof niet ingevoerd, verbod op metalen sluitingen wel
11-7-2018 China: kleinverpakking is de trend
9-7-2018 Iceland probeert papieren tassen ter vervanging van plastic
6-7-2018 Wetenschappers ontwikkelen eetbare verpakking
5-7-2018 Patriottische verpakking maakt Canadees feest inspirerend
4-7-2018 Biologisch afbreekbare folies en groentennetten
4-7-2018 Bio-bessenschaaltjes uit houtsnippers
3-7-2018 Steeds meer Poolse telers kiezen voor bedrukte folieverpakkingen
2-7-2018 Plastic zakjes zijn sinds zondag 1 juli niet meer gratis in Spanje
29-6-2018 äDuurzaamheidsstrategie be´nvloedt verpakkingskeuze"
29-6-2018 Nieuwe champingonverpakking wint onderscheiding
28-6-2018 Recyclebare verpakking voor verse kruiden
28-6-2018 Fruitsticker van 'zeep'