Innovative Fresh start monitoring van de Scandinavische markt

Zijn je avocado's echt Ready-to-Eat?



De simpelste vragen zijn vaak het moeilijkst te beantwoorden. Zijn je avocado's echt "Ready to Eat"? Verkoop je het lekkerste druivenras? Moet er al met seizoenen geschakeld worden? Hebben je bloemen minimaal 7 dagen vaasleven? Ben je beter dan je concurrenten? Kwaliteit en assortimenten van AGF en bloemen fluctueren elke week. De programma's van Innovative Fresh geven wekelijks inzicht en controle voor haar partners. Door de ogen van de consument.



Om haar programma's ook beschikbaar te maken in Scandinavië, opent Innovative Fresh in januari een laboratorium in Helsingborg om de markt in Sweden, Denemarken en Noorwegen te kunnen monitoren.Magnus Nilsson gaat het bedrijf in Scandinavië leiden. Magnus heeft een uitgebreide achtergrond in de Scandinavische retail- en AGF-wereld. Hij heeft onder meer voor COOP, Saba, Sydgrönt en Everfresh gewerkt. "Magnus heeft unieke kennis van de Scandinavische markt. Met zijn kennis en onze programma's kunnen we ook Scandinavische retailers en leveranciers helpen hun leiderschap in de markt te vergroten", zegt Maud Jentjens, Managing Director van Innovative Fresh.



Innovative Fresh helpt retailers en leveranciers al bijna 10 jaar om hun leidende rol in AGF en bloemen verder uit te bouwen. Naast de nieuwe programma's in Scandinavië, monitort het bedrijf wekelijks de markt in Nederland, Duitsland, België en Engeland.



Voor meer informatie:
Magnus Nilsson
T: +46-42-147-070
Maud Jentjens
T: +31-6-2397-2207
www.InnovativeFresh.se


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven