Abonneren
Vacatures
Weer
van JASA
Nieuwe verpakking met twee aparte compartimenten
JASA 2-in-1 Pack
Met deze gepatenteerde verpakkingsoplossing worden twee verschillende producten in één verpakking gescheiden verpakt in twee separate compartimenten. Zo gaan in het hoofdcompartiment bijvoorbeeld gemengde sla, aardappeltjes of chips. Het tweede compartiment biedt ruimte voor sachets met dressing of kruiden. Een innovatief verpakkingsconcept dat verpakkers legio mogelijkheden biedt om kostenefficiënt in te spelen op de groeiende vraag naar ready-to-eat producten.
Fruit Logistica
Het vernieuwende 2-in-1 Pack-concept is te bewonderen tijdens de Fruit Logistica in Berlijn. U vindt JASA daar in hal 3.1, stand B-10. Wilt u gelijk al meer weten, neem dan telefonisch of per mail contact op met JASA (072 561 27 00, email: hello@jasa.nl).
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-12-01 "Onze afbreekbare netverpakkingen reduceren afvalverwerkingskosten"
- 2023-11-24 Innovatie in uienverpakking: versterkte netzakken van stevigere en lichtere materialen
- 2023-10-27 VH Vertical Packaging viert 25-jarig bestaan
- 2023-10-27 "Binnen de AGF-sector is de transitie van oude DPA-pallets naar nieuwe DPA HT-pallets begonnen"
- 2023-10-20 Planet-Score voor groenten en fruit biedt Fransen meer duidelijkheid
- 2023-10-20 Sarco Packaging Belgium van start
- 2023-10-06 "Een houten bewaarkist lijkt simpel, maar er komt zoveel meer bij kijken"
- 2023-10-06 M.B. Nieuwenhuijse en LC Packaging voorkomen 50.000 kilo plastic in de oceaan
- 2023-09-22 Duitse nettenfabrikant stelt ambitieuze doelen
- 2023-09-08 Recyclebare en composteerbare monoverpakking
- 2023-08-25 Plasticvrije uienverpakkingen
- 2023-07-14 Productie cellulose netzakken tegen 2024 verdubbeld
- 2023-06-30 Frankrijk verbiedt plastic verpakkingen per 1 juli 2023
- 2023-06-23 Composteerbaar net, alternatief voor plastic
- 2023-05-26 "Vrachtje aardappelen heen en met pallets terug"
- 2023-05-05 "Banderol is door etiketteringseisen en branding groeiende in de AGF-sector"