"We hebben Freshdeal ontwikkeld om betrouwbare kopers en verkopers met elkaar in contact te brengen zodat het hen minder tijd kost om nieuwe mogelijkheden te onderzoeken en zij gemakkelijker met elkaar kunnen communiceren," licht Freshdeal mede-directeur José Baptista toe.
Freshdeal biedt een online marktplaats aan die bedoeld is om gebruikers tijd en moeite te besparen. Het bedrijf beweert dat gebruikers hun producten in minder dan twee minuten online te koop aan kunnen bieden. Het platform geeft vervolgens een notificatie aan contacten die met de criteria overeenkomen waarna er direct contact gelegd kan worden.
De nieuwe uitgave biedt nieuwe features die de veiligheid en het vertrouwen verhogen, waaronder geverifieerde gebruikersprofielen, waarderingen en reviews. Door gebruik te maken van deze profielen, houdt het platform automatisch de AGF-markt in de gaten zodat het eenvoudiger is om gepersonaliseerde verkoopmogelijkheden te vinden. Het platform heeft zijn gebruikers al ruim €46 miljoen aan nieuwe handel opgeleverd.
Verminderen voedselverspilling
Freshdeal is de samenwerking met de de Voedsel en Landbouworganisatie van de Verenigde Naties aangegaan als onderdeel van een wereldwijd netwerk tegen voedselverspilling. Momenteel wordt 45% van alle groenten en fruit verspild. In de helft van de gevallen gebeurt dit al voor het de consument heeft bereikt. De VN heeft het platform erkend als oplossing tegen voedselverspilling veroorzaakt door tekortkomingen van de markt.
Blanca Aparisi
Tel: 96 351 6847
Mob: 64 826 7600
blanca.aparisi@gruporcomunicacion.com
www.gruporcomunicacion.com