Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Fotoreportage: AGF’ers op Anuga '17
Tholen – Handelsbedrijven met een focus op verse AGF-producten waren op Anuga in Keulen, de grootste levensmiddelenbeurs ter wereld, veruit in de minderheid. Het moge dan ook geen verrassing heten dat het aandeel AGF'ers op deze tweejaarlijkse beurs beperkt bleef tot partijen die als toeleverancier voor de industrie en/of foodservice optreden. Opmerkelijk was het grote aanbod sappen, sapconcentraten, de hoeveelheid verpakkingseenheden en de vele smoothiepacks, een trend die uit de Verenigde Staten is overgewaaid.
V.l.n.r. met de klok mee: Joren Groot van Nutland merkt op dat onbewerkt product erg populair is; de biologische zachtfruittoppings van Fruits Rouges & Co worden hoofdzakelijk in Frankrijk geteeld, aldus Sylvain Organi; Pomfresh komt met voorgekookte paarse aardappelblokjes (12 bij 12 mm) in sealverpakking; Marjan de Boer en Roel Aldewereld van Banken Champignons tonen hun Champ Burger, bestaande uit 50% champignons. De champignontonen komen duidelijk naar boven.
Lange rijen, overvolle stands en gangpaden waren eerder regel dan uitzondering. Vrijwel alle standhouders waren positief over de hoge bezoekersaantallen op Anuga. De beurs kon naar schatting rekenen op 165.000 bezoekers. Het aantal exposanten was ook aanzienlijk: circa 7.400.