Roerbakken met Spitskool en zomerse Witlofsalade
In het foodpaviljoen staan koks te koken en hapjes uit te delen aan de bezoekers. Doel is hier om de bezoekers kennis te laten maken met andere toepassingsmogelijkheden van witlof en spitskool. The Greenery en Veiling Zon werken hierin samen. Meer info op www.witlof.comSnackgroenten
In het foodpaviljoen wordt diverse snackgroenten aangeboden waaronder Tommies Tomaten, snackkomkommertjes en mini paprika's.Zomerfruit op Libelle Zomerweek
Ruim een week lang kunnen consumenten genieten van aardbeien, frambozen, bramen, blauwe en rode bessen. Bij de speciaal ingerichte Zomerfruitstand krijgen consumenten een flyer met informatie en een recept over zomerfruit. De Zomerfruitstand is onderdeel van het Verspaviljoen. In het paviljoen kunnen bezoekers groenten, fruit en kiemgroenten proeven en kopen. Campagne ‘Zomerfruit. De lekkerste verleiding’De Zomerfruit Campagne van GroentenFruit Bureau is gestart in 2009 en gaat zijn tweede jaar in. De campagne is gedurfd en sexy en speelt in op de beleving van de consument bij Zomerfruit: genieten, gezondheid, gemak en verwennen. Doel van de campagne is om de consument te informeren over zomerfruit en het aantal aankopen te laten toenemen.
Blok en Zoetpuntpaprika
Diverse kleuren paprika's zijn vertegenwoordigd via Colourfull Taste alsmede de zoetpuntpaprika's van Sweetpoint.Honingtomaten
In de stand van Looije kunnen de consumenten verschillende types tomaten testen waaronder de Honingtomaat.Klik hier om de fotoreportage te bekijken