Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Congres Nima, 30 september

De toekomst van marketing in food en agri

Welke ontwikkelingen vinden plaats op het gebied van food- en agrimarketing? En wat staat ons de komende tien jaar te wachten? NIMA Food & Agrimarketing houdt zich al 25 jaar bezig met het stimuleren van markt- en klantgericht ondernemen binnen deze branches. Tijdens een groot congres blikken we terug en geven vooraanstaande sprekers hun visie op de rol en positie van de food- en agrimarketeer in de toekomst. Wat zijn de do's en dont's voor succesvolle marketing in food en agri? Wat worden de belangrijkste thema’s die van invloed zijn op de sector? En wat zijn de mogelijkheden en onmogelijkheden voor de marketeer van de komende 10 jaar?

Vroegboekkorting

Bestel voor 1 juli je toegangskaarten en profiteer van € 50 vroegboekkorting!

Programma

13.00 uur Ontvangst
14.00 uur Openingswoord door Vincent Deenen RM, vz NIMA FAM en dagvoorzitter
14.30 uur Marketing in Food & Agri van de afgelopen jaren door Frans Plevier
15.00 uur Marketing: heden en de toekomst door Rudy Moenaert
15.30 uur Pauze
16.00 uur Vanuit het bedrijfsleven
16.30 uur Marketing / trends & toekomst door Adjiedj Bakas
17.00 uur Discussie o.l.v. Hans van Trijp
17.30 uur Afsluiting door Vincent Deenen RM
17.45 uur borrel
18.30 uur dinerbuffet

Sprekers

  • Frans Plevier, een van de eerste echte marketeers uit de primaire sector – o.a. voormalig directeur Bejo Zaden en Royal van Zanten- en tevens oud voorzitter van NIMA Food & Agri Marketing.
  • Rudy Moenaert is een goeroe op het gebied van marketing. Rudy is hoogleraar Strategische Marketing aan TiasNimbas Business School en Nyenrode Business Universiteit.
  • Adjiedj Bakas, Trendwatcher of the Year 2009, Auteur en erkend vernieuwer
  • Hans van Trijp, Hoogleraar Marketing en Consumentengedrag aan Wageningen University en (part time) Lead Scientist Consumer Behavior bij Unilever kent Hans zowel de wetenschappelijke als toegepaste kant van de Food & Agribusiness.
  • De dagvoorzitter van deze middag is Vincent Deenen, voorzitter van NIMA Food & Agrimarketing en Directeur Marketing bij Grodan, leverancier van innovatieve totaaloplossingen voor de glastuinbouw.

Kosten (inclusief vroegboekkorting)


NIMA leden: € 125
Niet-leden: € 300
Oud-bestuursleden: € 125


Locatie: Groot Kievitsdal, Baarn

Organisator: NIMA Food & Agrimarketing

Prijs: NIMA lid: € 175 / geen lid: € 350

www.nima.nl/congresFAM
aanmeldingvereniging@nima.nl
 
 
Publicatiedatum: