Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Rob van Waardenburg: "Wij zijn geen 'metermakers'"

Uit Holland wil ervaring met stand- en interieurbouw inzetten in AGF-sector

Tholen - Rob van Waardenburg had al jarenlang ervaring in de stand- en interieurbouw, toen hij enkele jaren geleden het bedrijf 'Uit Holland' begon. Vanuit Ridderkerk/Barendrecht, het centrum van de Hollandse AGF-handel, bedient het bedrijf tal van sectoren met ontwerp en realisatie van stand en interieur. Met de Fruit Logistica voor de deur, presenteert het bedrijf zich aan de AGF-sector.


Rob van Waardenburg

"Van oudsher waren we met name in het onderhoud actief, maar zo zijn we ook de standbouw ingerold. Ik heb altijd al veel voor de AGF-sector gewerkt. Zo heb ik in het verleden onder meer stands ontworpen en gerealiseerd voor Jaguar, Fruitmasters, Eosta, Frukar en Bakker Barendrecht en voor het laatstgenoemde bedrijf hebben we ook een gedeelte van het maatwerkinterieur van het pand in Barendrecht verzorgd in opdracht van een kantoorinrichter", somt Rob op. "Ook werken we veel voor buitenlandse exposanten die op de Nederlandse beurzen staan."

"Maar we oriƫnteren ons breed en kunnen hierdoor risico's spreiden en onze ervaring van de ene branche inzetten in een andere sector. Zo verzorgen we voor Lidl voor een heel district alle inrichting en onderhoud", vertelt Rob. Onze kracht is dat we geen 'meterbouwers' zijn, maar luisteren naar de klant. Wanneer we weten hoe hij staat ten opzichte van de markt en zijn relaties, maken we de vertaalslag naar een product. Zo kunnen we in de kaders van een bepaalde huisstijl maatwerk creƫren."


Stand Zengo 12m2 (4x3m) op de Gastronord 2012 te Stockholm

Gevraagd hoe de standbouwer vindt dat de bedrijven zich momenteel op AGF-beurzen presenteren, zegt Rob: "Er zijn partijen die zich erg goed presenteren, maar er zijn ook voorbeelden van bedrijven die zich tegen geringe kosten veel beter kunnen profileren, ook op beurzen die bestaan uit de bekende witte hokjes. Het nadeel van het presenteren van fruit kan de houdbaarheid zijn en dan is het belangrijk om met een ervaren partij te werken."

Vanwege de economische situatie zie je dat veel bedrijven weliswaar teruggaan in het aantal vierkante meter, maar die kleinere stand wel goed willen benutten. Beursorganisaties zijn in mijn ogen weleens te star in het vasthouden aan de hoge prijzen. Ook moeten zij ervoor waken dat het beursconcept niet stil blijft, maar dat men blijft vernieuwen."


Stand EuroProducts 100m2 (10x10m) op de ISSA Interclean 2012 te Amsterdam-Rai

Voor meer informatie:
Rob van Waardenburg
Uit Holland
Ringdijk 398b
2983 GS Ridderkerk
Mob: 06-54756503
[email protected]
www.uitholland.eu