Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Takii en Go Products introduceren UNIO

Veredelaar Takii en plantuienspecialist Go Products intensiveren hun samenwerking met de introductie van ‘UNIO’, een nieuw merk voor plantuien. De alliantiepartners willen zich met UNIO doelgerichter profileren en positioneren in de plantuienmarkt. UNIO’s missie: de groei van de teler versterken. 


Kazuo Hatsuda (Senior Executive Director Takii & Co. Japan) en Hans Goud (Go Products).

De Japanse veredelaar Takii en de Nederlandse plantuienproducent Go Products werken al geruime tijd succesvol samen op het gebied van plantuien. Een exclusief strategisch partnerschap in combinatie met een nieuwe merkidentiteit was dan ook een logische stap op weg naar een gewenste, leidende marktpositie in plantuien.

Eerder dit jaar ondertekenden beide familiebedrijven een samenwerkingsovereenkomst op het hoofdkantoor van Takii in Kioto, Japan. “Een mijlpaal in onze samenwerking en voor mij persoonlijk een bijzonder moment. Na 18 jaar pionieren is Go Products, ook mede dankzij mijn zoon Arjen, uitgegroeid tot de professionele organisatie die ik voor ogen had.”, aldus Hans Goud, oprichter en mede-eigenaar van Go Products.

De afgelopen maanden hebben de twee bedrijven achter de schermen gestalte gegeven aan het nieuwe plantuienmerk ‘UNIO’. 

UNIO heeft een eigen identiteit maar bouwt op een innovatief veredelingsprogramma voor uien van Takii en de levering en service van plantuienspecialist Go Products en zijn producenten. Takii en Go Products willen met UNIO een duidelijke profilering in de plantuienmarkt realiseren. Erik Vesseur, Head of Sales bij Takii Europe: “UNIO’s missie is om de groei van de teler te versterken. Dit doen wij door een onderscheidend assortiment plantuien aan te bieden wat onder andere uitblinkt in vroegheid en opbrengst, te luisteren naar de behoeften van de teler en de lat hoog te leggen als het gaat om kwaliteit en service. Betrouwbaarheid is hierbij een belangrijke merkwaarde. De slogan ‘set to grow’ onderstreept de missie van UNIO.”

Voor meer informatie:
Friederike van der Boon
Takii Europe B.V.
Tel: +31 (0)6 272 873 43 
fbo@takii.eu  
www.settogrow.eu 

Publicatiedatum: