Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Interesse in lokale producten stuwt de omzet van boerderijwinkels"

Picnic verkoopt onder andere producten die een korte keten hebben. Het eerste lokale product van Picnic is sambal van Bert, die zijn pepers in een stadstuin in Amersfoort teelt, vertelt Picnic oprichter Michel Muller. Hij signaleert dat consumenten behoefte hebben om te weten waar hun eten vandaan komt.

De interesse in lokale producten stuwt ook de omzet van boerderijwinkels, blijkt uit eerder onderzoek van de WUR naar multifunctionele landbouw.

Klik hier voor het hele artikel op RTL Z. 

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer