Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Webinar Thysia over data management

Grip op stamdata in de AGF

Tholen – “De wensen van retailers worden specifieker en de hoeveelheid data stijgt snel binnen Food & AGF bedrijven. Je wil efficiënt en foutloos voldoen aan de vraag van je klanten en de toenemende eisen die vanuit wet- en regelgeving gesteld worden. Daarom wordt de grip op stamdata steeds belangrijker,” zo opende Luc Meijs het webinar over data management in onze sector.

Data management, hoe pakken we het aan?
Een waarheid als een koe, maar hoe pak je het dan aan? Volgens Kristian de Lange, directeur van Thysia, zijn veel bedrijven zoekende. ‘We zien vaak dat data management processen tussen wal en schip vallen. Het gebeurt veel in Excel en via mail. Denk aan het aanmaken van een nieuwe leverancier, klant of artikel. Dit soort processen gaat over verschillende afdelingen en systemen heen. Daarom zijn ze niet geschikt om toe te voegen in een ERP systeem. Ook is het geen optie om voor elk vraagstuk weer een apart systeem aan te schaffen. Dan krijg je eiland automatisering.’

Schematisch overzicht van de fases van bedrijfsautomatisering

Thysia heeft hier een andere visie en aanpak op. Met een Business Process Management platform vul je aan op je ERP en kunnen dit soort processen juist wel snel en flexibel opgelost worden.

Een voorbeeld
Als concreet voorbeeld presenteerde Pepijn Broekman een case bij een snelgroeiend Food bedrijf. ‘Binnen het programma ‘slimme data’ hebben we vele data management oplossingen gerealiseerd. Voor de operators aan de lijn komt dit allemaal samen in een eenvoudig portaal. Zodat ze snel over de juiste informatie beschikken en de hoge kwaliteitsnormen altijd gewaarborgd blijven.’ Pepijn liet zien hoe de klantreis is verlopen in de afgelopen jaren en hoe deze verder zal gaan.

Snel starten met solutions
De afgelopen periode heeft Thysia de praktijk ervaringen vertaald naar een set van standaard solutions. ‘Zie het als een jumpstart voor je data management’ zo lichtte Remco van der Gaag toe. ‘We hebben nu applicaties beschikbaar voor het beheren van leveranciers, bankrekeningen, klanten en afleveradressen. Dit zijn vraagstukken die bij AGF bedrijven veel voorkomen.

‘Onze klanten zijn blij dat ze het wiel niet hoeven uitvinden en we bieden het laagdrempelig aan met een 30 dagen trial’, zo besluit Luc Meijs het webinar dat via AGF.nl onder de aandacht gebracht is.

Voor meer informatie:
Luc Meijs
Thysia
Tel: +31 (0)76 521 88 46
Mob: +31 (0)76 207 99 66
lmeijs@thysia.eu 
www.thysia.eu