G&R Farms

Amerikaanse zoete uienteler introduceert "Season of Giving"

Om tijdens de feestdagen iets terug te doen, werkt G&R Farms samen met Costco en Schnucks Supermarkten aan een nieuwe jaarlijkse actie getiteld "Season of Giving". De organisatie heeft toegezegd een vooraf bepaald bedrag te doneren op basis van het aantal kartons dat tijdens de looptijd van de actie naar de desbetreffende winkeliers wordt verladen en elke winkelier heeft de mogelijkheid gekregen om zijn eigen lokale liefdadigheidsinstelling te selecteren. G&R Farms teelt, verpakt en verlaadt het hele jaar door zoete uien uit Georgia en Peru.

Walt Dasher van G&R Farms: "We zijn gezegend met een toegenomen vraag naar onze zoete uien dit jaar, terwijl veel Amerikanen persoonlijke en financiële verliezen hebben geleden als gevolg van de Covid-19-pandemie. Daarom wilden we steun bieden en iets teruggeven aan de gemeenschappen die we bedienen." 

De actie die met Costco Texas op 16 november werd geïntroduceerd loopt tot en met 31 december. De ingezamelde fondsen zullen ten goede komen aan lokale projecten van United Way. Als 's werelds grootste particulier gefinancierde non-profit organisatie biedt United Way gezondheidszorg, onderwijs en financiële stabiliteit aan 1.800 gemeenschappen in de VS en wereldwijd. Een sticker zal de actie op alle zoete uienzakken benadrukken en G&R Farms zal PR- en social media-activiteiten uitvoeren.

Voor Schnucks zal de Season of Giving-campagne van 1 tot en met 31 december lopen en ten goede komen aan Operation Food Search (OFS), die zich inzet voor het verlenen van onmiddellijke voedselhulp aan mensen in nood. Zowel OFS als Schnucks zijn gevestigd in St. Louis, Missouri. OFS verdeelt meer dan € 29 mln aan voeding en benodigdheden aan 330 gemeenschapspartners in 31 provincies van Missouri en Illinois en in de stad St. Louis. De actie omvat een nieuwe secundaire merchandising display, stickers op alle zoete uienzakken, PR en socialemedia-activiteiten.

Dasher: "Toen we begonnen samen te werken met United Way en Operation Food Search beseften we wat een enorm verschil ze maken voor zoveel mensen in nood, vooral in deze zeer moeilijke tijden. Toen hebben we besloten om er een jaarlijks terugkerend evenement van te maken. Ons doel is om de omvang en reikwijdte van de Season of Giving-actie elk jaar te vergroten."

Voor meer informatie:
Heidi McIntyre
G&R Farms
+1 (407) 222-3695 
Heidi@mcintyremktg.com 
www.grfarmsvidaliaonions.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.