Al ruim 30 jaar initieert Stichting Holland Fresh Group NL collectieve paviljoens op internationale AGF-beurzen. Tot voor kort werden geïnteresseerden aangeschreven en gebeld voor deelname aan een NL collectief. Inschrijvingen en bevestigingen werden op papier geregeld. Waarom dat veranderen? "Digitalisering is gebruiks-vriendelijker en biedt veel meer mogelijkheden. Daarbij blijven wij oog houden voor de vragen van onze deelnemers. Nauw contact en dicht bij de klant is een service die onderdeel is van ons all-in concept, en dat blijven wij bieden", aldus Holland Fresh Group.
Holland Fresh Group is een paar maanden geleden gestart met de eerste stappen naar een digitale transitie. "Kort gezegd houdt dit in dat onze medewerkers door het gebruik van slimme, digitale oplossingen hun werk beter en efficiënter kunnen doen, wat uiteindelijk ten goede komt aan de deelnemers van de NL collectieve paviljoens."
Als eerste stap hebben wij ons logo opgefrist. De oranje kleur past beter bij de uitstraling van een NL collectief. Het aanschaffen van een mailingsysteem en het versturen van de eerste e-mailing voor inschrijven voor de Fruit Logistica 2023 was stap 2. Niets meer overtypen dus minder foutgevoelig en de inschrijvingen direct gekoppeld aan een digitaal systeem.
Stap 3, het opzetten van een nieuwe website is een feit. Met trots wordt vandaag de nieuwe website van Stichting Holland Fresh Group gelanceerd: www.hollandfreshgroup.nl. Deze tweetalige website neemt je mee in de internationale AGF-beurzen waar de Holland Fresh Group aanwezig is geweest en de komende tijd met een NL collectief paviljoen aanwezig zal zijn.
Voor meer informatie:
Wilma van der Lely.
Holland Fresh Group
[email protected]
www.hollandfreshgroup.nl