Sesamstraat-campagne Peruaanse zoete uien

Peri & Sons Farms blijft zich in samenwerking met Produce Mom focussen op het voorlichten van consumenten wat betreft het uitzoeken, bewaren en bereiden van Peri & Sons uien. 

De samenwerking tussen Peri & Sons en Produce Mom focust zich daarbij vooral op de Sweetie Sweet uien. Dit uiensoort is zoeter dan typische Peruaanse uien en worden met de hand geoogst om butsen en beschadigingen te voorkomen. Daarnaast gebruiken ze derdehands en op wetenschap gebaseerde testen om de smaak te waarborgen. De uien zijn beschikbaar van mid-juli tot in december. 

De samenwerking richt zich ook op de toenemende bewustwording van Peri & Sons 'Eat Brighter' producten. Peri & Sons omarmen deze nationale campagne die Sesamstraat verpakkingen gebruikt om kinderen te stimuleren tot het eten van verse groenten en fruit. De doelgroep van Produce Mom bestaat vooral uit vrouwen. Veel van hen zijn moeders die zoeken naar nieuwe manieren om hun kinderen gezonder te laten eten. 

"Dit is ons derde jaar dat we werken met Produce Mom om gezonde eetgewoonten te stimuleren. En als onderdeel daarvan promoten we het eten van verse uien. Lori's visie ligt in lijn met de overtuiging dat gezond eten leidt tot een gezondere wereld" aldus Jessica Peri, retailsales manager van Peri & Sons Farms. 

Kijk voor meer informatie over Peri & Sons Farms op www.periandsons.com.

Meer informatie:
Lori Taylor
317.546.1193

Teri Gibson
775.463.66324

Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© UienNieuws.nl 2018