Sorteermachinebouwer Compac investeert in cloudoplossingen

ServiceMax, een toonaangevende provider van field service management technologieën, heeft bekend gemaakt dat het door Compac, leverancier van geïntegreerde post-harvestoplossingen voor de AGF-sector, uitgekozen is om de efficiëntie van zijn technische dienstverlening te verbeteren. 

"Onze klanten krijgen met toenemende concurrentie en steeds hogere eisen te maken. Zij zijn op zoek naar gecontracteerde dienstverlening om hun efficiëntie te verhogen," legt Darrell Smithson van Compac uit. "ServiceMax is een bewezen oplossing die onze klanten in staat stelt sterke samenwerkingen op te bouwen en diensten biedt die verder gaan dan het basisonderhoud."
 


Via het ServiceMax platform zal Compac zijn field service medewerkers kunnen traceren via een realtime oplossing zodat er snel gereageerd kan worden binnen de diverse service-overeenkomsten. Compac is van plan om ServiceMax te benutten om proactief de voorraden van reserveonderdelen en levering bij te houden en de training van technici te verbeteren. Op deze manier verwacht het bedrijf de klantervaring te optimaliseren en zijn klanten in staat te stellen maximaal profijt uit hun digitale dienstverlening te halen.

Compac zal ServiceMax & ServiceMax Mobile voor iPad dit najaar uitrollen.

Voor meer informatie:
Matt Stillwell
Compac (New Zealand)
Mobile: +64 (21) 0244 0341
Skype: matthew.stillwell
Email: matthew.stillwell@compacsort.com
www.compacsort.com


Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© UienNieuws.nl 2018