Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Artisan Sweet Italian
Teler grijpt Memorial Day, Vaderdag en Onafhankelijksheidsdag aan voor uienpromotie
Om de afzet van hun Artisan Sweet Italian rode uien te promoten, heeft Tanimura & Antle een displaywedstrijd georganiseerd. De wedstrijd is strategisch getimed, van 14 mei tot 8 juli mei, en heeft als slogan 'Be Bold', wat zoiets betekent als 'heb lef'. In deze periode vallen evenementen zoals Memorial Day, Vaderdag en Onafhankelijksheidsdag wat extra promotionele mogelijkheden schept.
"De display-wedstrijd is een geweldige manier om onze betrokkenheid bij de AGF-afdelingen van onze klanten te vergroten evenals om ons product direct bij de eindgebruiker te promoten," stelt Kyla Oberman, marketingdirecteur bij Tanimura & Antle. "Onze Artisan Sweet Italian rode uien zijn deze promotie-actie dankzij hun unieke kenmerken zeker waard. We hebben de actie gekoppeld aan een zomers barbecue-thema zodat onze retailpartners onze recepten en tips voor de bereiding van deze heerlijke milde uien met hun klanten kunnen delen."
Om de afzet verder te ondersteunen, zal Tanimura & Antle haar retailpartners promotiematerialen leveren, waaronder opvallende displaybakken, banners, posters, recepten-scheurkaarten, fotomateriaal en social media content.
Om aan de wedstrijd deel te nemen, worden retailers uitgedaagd een gedurfde winkeldisplay te creëren ter promotie van de Artisan Sweet Italian rode uien van Tanimura & Antle, hier een foto van te maken en het online deelnameformulier in te vullen. De displays dienen op de AGF-afdeling opgesteld te worden en bevatten bij voorkeur ook nog andere producten zoals barbecuesauzen, kruidenmixen en overige zomerproducten.
Als dank ontvangen alle deelnemers een Tanimura & Antle schort. De vijf beste displays worden beloond met een cadeaukaart van $100. De meest in het oog springende display zal bovendien een Traeger barbecue-grill winnen.
De inzendingen worden aan de hand van onderstaande criteria beoordeeld:
Ruim gebruik van Tanimura & Antle Artisa Sweet Italian rode ui.
Gebruik van de Be Bold instore en digitale materialen.
Creativiteit van de display.
Ondersteunende promotie en/of het posten van de display op social media-kanalen.
Bewezen hogere afzet van Tanimura & Antle Artisan Sweet Italian rode uien.
"Tanimura & Antle heeft ruim twintig jaar ervaring met de teelt van dit unieke uienras," vertelt Vince Gomez, van Tanimura & Antle. "Onze Artisan Sweet Italian uien bieden een ongeëvenaarde smaak en kwaliteit tijdens de zomermaanden en we zijn blij dat we onze klanten de middelen kunnen bieden om de afzet op hun AGF-afdelingen te verhogen."
De rode uien van Tanimura & Antle worden zowel biologisch als conventioneel geteeld in Tres Picos, Salinas, Californië en Arizona en zijn jaarrond verkrijgbaar. De Artisan Sweet Italian rode uien zijn veelzijdig te bereiden en ideaal voor hamburgers, pizza's, dipsauzen en broodjes."