Fruit Logistica start social media campagne #25fruits

Ter gelegenheid van haar 25e verjaardag is Fruit Logistica onder hashtag #25fruits op 26 augustus gestart met een social media campagne. De Fruit Logistica werd vanuit een impuls uit de sector in 1993 opgericht en heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een wereldwijde beurs op het gebied van verse groenten en fruit.

Wilfried Wollbold, Global Brand Manager van de Fruit Logistica: "Dat de passie voor groenten en fruit van onze exposanten en bezoekers groot is, weten we. Deze passie is de constante factor in een prachtige branche, die zich in de afgelopen 25 jaar indrukwekkend heeft ontwikkeld. Met #25fruits willen wij de diversiteit graag consolideren en vieren."

De liefde voor het product is de kern van #25fruits. Exposanten, bezoekers en liefhebbers van groenten en fruit kunnen foto's van zichzelf met allerlei vruchten met de grote internationale Fruit Logistica-familie delen als Facebook-bericht op de fanpage van de Fruit Logistica of als Instagram-post @25fruits. Eventuele deelnemers, die deze social media kanalen niet gebruiken, kunnen hun foto's hier uploaden.

#25Fruits eindigt op 10 februari 2017, de laatste beursdag van Fruit Logistica 2017. Tot die datum zullen er 25 gevarieerde wekelijkse challenges plaatsvinden. Het motto van de eerste challenge luidt: "Mijn meest geliefde gele vrucht". De vijf tot tien mooiste foto's van elke challenge worden op de Fruit Logistica-website en op de Facebook- en Instagram profielen van de Fruit Logistica gepubliceerd en tijdens de Fruit Logistica van 8 tot 10 februari 2017 op het beursterrein getoond.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven