Nieuwe Mission statement
In de begeleidingstrajecten hechten ze veel waarde aan een praktische en pragmatische aanpak, waarbij ze samen met klanten werken aan oplossingen en verbetering van uw kwaliteit en prestaties. ze hebben in hun mission statement getracht om deze aanpak duidelijk te maken:Kleemans: vragen – denken – doen.
- Vragen: Door het stellen van veel vragen en luisteren naar wat u te vertellen heeft proberen zij inzicht te krijgen in uw vraagstuk en wensen. Ze zijn geïnteresseerd in uw bedrijfsprocessen, uw werkwijze, uw knelpunten en uw doelstellingen.
- Denken: Vervolgens denken ze na over het juiste plan van aanpak en doen u een passend voorstel om uw vraagstuk op te lossen en uw doelstellingen te realiseren.
- Doen: Als u zich in dit voorstel kunt vinden gaan ze aan de slag. Hierbij zijn ze niet alleen adviseur, maar helpen we u ook daadwerkelijk mee in de uit te voeren werkzaamheden om te komen tot het gewenste resultaat.