Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bloedbessen, oranje paprika, 1 Calory Snack Radijs, zwarte knoflook en eetbare bloemen

AGF-producten in lifestyle TV-programma's

Om agrarische voedingsproducten onder de aandacht van de consument te brengen organiseert EPI sinds kort een nieuwe service aan producenten van agrarische voedingsproducten. EPI biedt de producenten, veredelingsbedrijven, verwerkings- en distributie bedrijven de gelegenheid om hun producten aan de consument te presenteren via productplacement in lifestyle TV-programma’s.

De uitgelezen kans om de producten bij hun introductie naar de consument en daarmee de ondersteuning van de verkoop via detaillisten en supermarkten te ondersteunen. De ervaring leert dat presentatie van producten in deze programma’s veel vraag oplevert. Een vraag die sterk wordt beïnvloedt door de duur en de frequentie waarmee het product wordt getoond. Door de nauwe samenwerking met de programmaleiding hebben we de mogelijkheid de agrarische producten op verschillende manier in beeld te brengen.

De TV-kok van het programma gaat bijvoorbeeld bij telers op zoek naar achtergrondinformatie over de eigenschappen van de producten. Gewapend met die kennis maakt hij vervolgens speciaal aangepaste gerechten. In herhalingen worden de producten met enige regelmaat in het culinaire deel van het programma gebruikt, in beeld worden gebracht tijdens de bereiding of tijdens de consumptie.

Teneinde een optimaal rendement met deze vorm van product promotie te bewerkstelligen berichten wij naar alle, bij ons bekende, groothandelsbedrijven, detaillisten, exporteurs en andere belanghebbenden over de producten die in het programma gaan worden behandeld.

In de uitzending van 18 december a.s. besteedde Jeremy Vermolen gericht aandacht aan de volgende producten: Bloedbessen, Oranje paprika, 1 Calory Snack Radijs, ’n JOYFood Zwarte Knoflook en Eetbare Bloemen voor een feestelijke kerst. Zie bijlage.
De uitzending wordt herhaald op 1ste Kerstdag.

Klik hier om de uitzending te bekijken
Publicatiedatum: