Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Start collectieve promotiecampagne van HBD voor de groenteman:

"Echte smaak beleef je bij de groenteman"

Deskundig advies, persoonlijke service, kwaliteit en een ruim assortiment zorgen ervoor dat klanten graag bij de groenteman komen. Binnenkort gaat de collectieve promotiecampagne ‘Echte smaak beleef je bij de groenteman’ voor 2011 van start. Met deze campagne brengt de Commissie AGF-Detailhandel van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) de toegevoegde waarde van de groenteman onder de aandacht van miljoenen consumenten.

Themaweken 2011

Dit jaar spelen de themaweken een hoofdrol. Het HBD begint met de succesvolle Verrukkelijke Aspergeweken van 2-21 mei gevolgd door de Zonnige Zomerfruitweken van 25 juni tot 17 juli. In het najaar volgen nieuwe themaweken, namelijk de Sappige Citrusweken (van 29 oktober tot 19 november) en de Warme Winterkost Weken (januari 2012). Begin maart hebben alle groentemannen een campagnemailing ontvangen met alle details over de themaweken.

Intensieve advertentiecampagne

Consumenten worden gestimuleerd om bij de groenteman te kopen via een intensieve advertentiecampagne in bekende tijdschriften als Viva, Vriendin en Vrouw, het weekmagazine van De Telegraaf en de Gezondheidsspecial die meegestuurd wordt met acht populaire tijdschriften, zoals Libelle en Margriet. Redactionele themapagina’s in huis-aan-huisbladen met recepten en tips zorgen voor extra publiciteit. De campagne wordt ondersteund via de consumentensite www.degroenteman.nl

Gratis promotiemateriaal

Voor iedere actieperiode is prachtig promotiemateriaal ontwikkeld. AGF detaillisten kunnen het promotiemateriaal gratis bestellen met behulp van de bestelkaart bij de campagnemailing. Vanwege het succes van vorig jaar is er dit jaar weer de mogelijkheid om te kiezen voor een posterpakket of (speciaal voor de ambulante AGF-handel) een weersbestendig fustdoekpakket. Ook bevatten beide pakketten themagericht actiemateriaal voor de consument, zoals leuke aspergeplacemats. Onder de eerste 100 bestellers van het poster- of fustdoekpakket worden 15 aspergekookdemonstraties verloot.
Publicatiedatum: