Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuwe campagne rondom 'nonstopfresh'

Aartsenfruit profileert zich als internationale gateway

"Hoe noem je een bedrijf dat jaarlijks 200.000 ton groenten en fruit vermarkt? Dat extreem ver gaat om een gigantisch assortiment te verzamelen dat verser dan vers is. Eersteklas producten die vanuit 35 verschillende landen van over de hele wereld binnenvliegen. Een bedrijf dat er jaarlijks voor zorgt dat 18 miljoen kisten bij afnemers terecht komen. Voor zo'n organisatie dekt de term importeur de lading niet meer", zo meldt het bedrijf. Daarom presenteert Aartsenfruit zich vanaf dit moment als internationale gateway die nonstopfresh groenten en fruit biedt.



Aartsenfruit komt hiermee met een beeldend concept dat direct voorstellingen oproept van komkommers en mango's die bij een incheckbalie klaar staan voor een reis. En tegelijkertijd is het een verdieping van het opmerkelijke businessmodel. Op deze wijze zet Aartsenfruit zich neer als opvallende en onderscheidende partij binnen de AGF-sector.

Aartsenfruit is een familiebedrijf (sinds 1907) met een jaaromzet van € 170 miljoen dat bijzonder ambitieus en eigenzinnig is. Directeur Jack Aartsen: "Nonstopfresh maakt direct duidelijk wat we doen. Wij gaan ver. Heel ver. We gaan de hele wereld over en doen er letterlijk alles aan om de beste en mooiste producten rechtstreeks vanaf de bron naar onze vestigingen in de Benelux en ons kantoor in Hong Kong te krijgen. Het concept is heel krachtig en verbeeldt op perfecte wijze het vernuft dat achter ons business model zit, achter de hele operatie. Want er wordt wel eens vergeten dat het een hele prestatie is wat wij elke dag voor elkaar krijgen."



Jack Aartsen: "We zijn een bedrijf dat voorop loopt en de lat hoog legt. Een paar maanden geleden vond ik dat we dat aan de buitenkant niet meer uitstraalden. Een uitgesproken reclamebureau heeft ons een spiegel voorgehouden en onze brand story geschreven. Het Nonstopfresh-concept dat daaruit rolde, dient nu als basis voor onze nieuwe, frisse uitstraling. Wat Aartsenfruit kenmerkt: als we het doen, doen we het goed. Daarom gaan we het concept binnen een mum van tijd overal doorvoeren. Met alle middelen wordt Nonstopfreshgecommuniceerd en een look-and-feel gebruikt die aansluit bij het internationale reisgevoel. In 2017 vindt een forse uitbreiding en verbouwing plaats van het in Breda gevestigde hoofdkantoor. Ook daarin zullen we het Nonstopfresh-concept nadrukkelijk aandacht geven."

www.aartsenfruit.com
Publicatiedatum: