Abonneren
Vacatures
- Manager Dienstverlening
- (junior/aankomend) Sales Manager
- Teeltspecialist Flower Trials & Home Garden
- Commercieel Directeur
- Warehouse Quality Control
- Operationeel manager / MT-lid
- Product Manager speciale orchideeën
- Supply Chain Manager
- Vice President of Growing Operations
- Administratief medewerker
Weer
Hessing AGF-winnaar Industributietrofee
Hessing levert een breed assortiment van voorgesneden groente en diverse fruitproducten aan meerdere supermarktketens. Het bedrijf ontwikkelde zich van ambachtelijk werk in een klein schuurtje naar een toonaangevende speler op het gebied van versgesneden groente. De groenteverwerker nam in de loop der jaren flink wat bedrijven over. In 2014 kocht Hessing na 12 jaar een belang van 45% terug van The Greenery, waarmee de onderneming weer voor 100% in de handen van de familie kwam.
Verder blijkt uit het jaarlijkse industributie-onderzoek dat Lidl de meest gewaardeerde discounter is. Hoogvliet is voor de derde keer op rij overall winnaar aan retailkant. In de top drie verandert hier niets ten opzichte van het vorig jaar: op plek staat nog steeds Plus. Albert Heijn bezet de derde positie. Op categorieniveau wint Hoogvliet op het onderdeel 'category management'. Albert Heijn heeft het beste 'formulemanagement'. Meest gewaardeerde inkoopclub is Superunie.
Bron: Foodmagazine
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-12-01 "Consument in de EU is de dupe van inkoopprijsverschillen tussen supermarkten"
- 2023-11-24 Onafhankelijke Stichting Beter voor Natuur & Boer opgericht
- 2023-11-17 “Thuisverbruik groenten en fruit daalt, maar ligt nog boven niveau pre-corona"
- 2023-11-10 Lancering Boest voor boerderijwinkels
- 2023-11-03 Mijlpaal van 1000-ste aanbieder en toekomstplannen Lokaal Cadeau
- 2023-11-03 In nieuw Home Shop Center van Albert Heijn doen robots de boodschappen
- 2023-11-03 Supermarkten hebben het lastig met AGF
- 2023-10-27 Vrachtwagens Lidl vóór 2030 volledig elektrisch
- 2023-10-27 Plus, AH, Nettorama en de consolidatietrend
- 2023-10-13 De Fruitstal: Van onbemande kast tot bloeiende winkel
- 2023-10-13 Nettorama nummer 1 supermarkt in AGF, verschil met Lidl wordt groter
- 2023-09-22 "Consument selectiever in kopen gesneden groenten en fruit"
- 2023-09-22 Eerste paal geslagen nieuw AGF-DC van Picnic in Geldermalsen
- 2023-09-15 Forse omzetgroei keurmerken in de supermarkt: +22,8%
- 2023-09-15 Bijna een kwart van de Nederlandse consumenten bezoekt andere supermarkt op basis van aanbieding
- 2023-09-08 "Levensmiddelen worden niet meer goedkoop..."