Abonneren
Vacatures
Weer
Ahold Delhaize verkoopt ook winkel aan Carrefour
In 2019 besluit over toekomst Albert Heijn in België
De prioriteit van Ahold Delhaize de komende jaren in België is het merk Delhaize te versterken. Een volgende stap is de integratie van alle supermarktactiviteiten van Ahold Delhaize in Delhaize Le Lion. Dat betekent dat het merk Albert Heijn zou verdwijnen. Het directiecomité van Ahold Delhaize zal in de eerste helft van 2019 bekijken in welke mate de merken klaar zijn voor integratie.
Nadat eerder al bekend werd dat enkele vestigingen van Albert Heijn door Lidl en Tanger worden overgenomen, mengt Carrefour Belgium zich ook in de strijd. Het betreft de winkel van Albert Heijn in Lokeren. Deze worden omgevormd als Market.
Bron: Ahold Delhaize
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-12-01 "Consument in de EU is de dupe van inkoopprijsverschillen tussen supermarkten"
- 2023-11-24 Onafhankelijke Stichting Beter voor Natuur & Boer opgericht
- 2023-11-17 “Thuisverbruik groenten en fruit daalt, maar ligt nog boven niveau pre-corona"
- 2023-11-10 Lancering Boest voor boerderijwinkels
- 2023-11-03 Mijlpaal van 1000-ste aanbieder en toekomstplannen Lokaal Cadeau
- 2023-11-03 In nieuw Home Shop Center van Albert Heijn doen robots de boodschappen
- 2023-11-03 Supermarkten hebben het lastig met AGF
- 2023-10-27 Vrachtwagens Lidl vóór 2030 volledig elektrisch
- 2023-10-27 Plus, AH, Nettorama en de consolidatietrend
- 2023-10-13 De Fruitstal: Van onbemande kast tot bloeiende winkel
- 2023-10-13 Nettorama nummer 1 supermarkt in AGF, verschil met Lidl wordt groter
- 2023-09-22 "Consument selectiever in kopen gesneden groenten en fruit"
- 2023-09-22 Eerste paal geslagen nieuw AGF-DC van Picnic in Geldermalsen
- 2023-09-15 Forse omzetgroei keurmerken in de supermarkt: +22,8%
- 2023-09-15 Bijna een kwart van de Nederlandse consumenten bezoekt andere supermarkt op basis van aanbieding
- 2023-09-08 "Levensmiddelen worden niet meer goedkoop..."