Greenco publiceert eerste MVO-verslag

Greenco publiceert zijn eerste MVO-jaarverslag. Hierin rapporteert de teler en -verpakker van snackgroenten zijn voortgang op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). Greenco heeft het afgelopen jaar gerichte stappen gezet. Zo opende het bedrijf een duurzame kas in Wieringermeer, startte het een samenwerking met JOGG om jongeren op een gezond gewicht te houden en biedt Greenco Tommies snackgroenten aan op scholen en sportkantines.



Robert Ketelarij, CEO van Greenco, is blij met het eerste MVO-verslag. "Door gericht te werken aan maatschappelijk verantwoord ondernemen, werken wij aan duurzame groei van ons bedrijf. Hierdoor kunnen wij als uitvinder van het Tommies snacktomaatje de beste kwaliteit blijven bieden en zo mensen stimuleren meer groenten te eten."

Greenco wil op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen toonaangevend zijn. Om dit doel te bereiken, werkt het bedrijf vanuit vier MVO-pijlers: bevorderen gezondheid, duurzame productie, goed werkgeverschap en maatschappelijke betrokkenheid. "Onze ambitie is groot. Een toonaangevende positie verkrijgen en behouden is uitdagend, zeker in een branche waar de concurrentie hevig is en de druk op marges hoog. Samenwerking met partners, zowel binnen als buiten de AGF-sector, is daarom essentieel. Daar werken wij hard aan", aldus Ketelarij.

Het MVO-jaarverslag van Greenco is hier te vinden op de website van Greenco.

Voor meer informatie:
Greenco
Middel Broekweg 130
2675 KJ Honselersdijk
T. +31 174 61 25 20
www.greenco.nl

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven