Dit jaar bestaat Lidl 12,5 jaar in Nederland en dat feit wil het van origine Duitse bedrijf vieren met de klant. Die maakt in de periode van 6 september tot en met 3 oktober kans op grote prijzen als flatscreens, fietsen en zelfs twee auto's.
Van begin september tot begin oktober kunnen klanten bij een besteding van 25 euro hun kassabon inleveren en kans maken op uiteenlopende prijzen als toegangskaarten voor pretparken, flatscreen tv’s, fietsen en zelfs 2 Volkswagen Polo’s.
Inmiddels heeft de supermarkt die als hard discounter begon, maar zich steeds meer profileert als kwaliteitssuper, meer dan 340 filialen in Nederland.
Bron: Levensmiddelenkrant.nl


Abonneren
Vacatures
- Rozenplanner
- Ervaren Internationaal Salesmanager
- Int. Product- en Cropspecialist Propagation (opkweek)
- (Jr.) Specialist Duurzaamheid en Data
- Junior Kwaliteitscontroleur
- Productieleider
- Salesmanager substraten West-Europa
- Manager Quality Assurance (QA)
- Accountmanager Data Management - Agri
- Head Grower Greenhouse Canada
"Tweetende tuinders"
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- "Dankzij onze geprogrammeerde kwaliteit uien hebben we voet aan de grond gekregen bij de Europese retailleveranciers"
- "Geef Fusarium en witrot minder kans in de teelt van uien"
- Tussentijdse beoordeling zaadbedrijven voor het Uireka-rassenonderzoek
- Boer en burger werken samen aan natuur-inclusieve landbouw in Zeeland en Hoekse Waard
- Fotoreportage AGF-standhouders op Bio-beurs 2023
Top 5 - afgelopen maand
- TechNature wil na spruiten- ook de uien- en aardappelmarkt veroveren met optische sorteerder
- "De prijzen die nu betaald moeten worden voor grove uien zijn toch extreem te noemen"
- "Uienexport stilgevallen in zakkende markt"
- "Dankzij onze geprogrammeerde kwaliteit uien hebben we voet aan de grond gekregen bij de Europese retailleveranciers"
- Een goedlopende AGF-speciaalzaak met bovenwoning te koop