Albert Heijn is de week begonnen met een serie prijsverlagingen. In onder meer De Telegraaf, het AD en de regionale kranten staat weer de 'bekende' AH-advertentie over twee pagina's waarin dit keer honderd A-merkproducten staan vermeld die in prijs zijn verlaagd. In de meeste gevallen gaat het om afprijzingen van een paar centen. Volgens woordvoerster Dagna Hoogkamer van Albert Heijn verlaagt de marktleider de komende periode elke week honderd A-merkartikelen in prijs.
Huismerk ook goedkoper
Om de prijsafstand met de huismerken intact te houden, worden ook de vergelijkbare huismerkartikelen goedkoper. Die prijsreducties zijn wel in de winkel zichtbaar, maar niet in de dagbladadvertenties opgenomen. Hoogkamer: "De prijzen van de A-merken laten zich op een eerlijke wijze vergelijken en dus is het belangrijk om die in de kranten te vermelden." Hoe lang AH doorgaat met prijsreducties, wil Hoogkamer niet zeggen.
Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.