Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Remote guidance: de toekomst van troubleshooting

Soms is een traditioneel videogesprek niet voldoende om snel en goed te kunnen helpen. Daarom heeft Sormac remote guidance geadopteerd om ook op afstand een nog betere ondersteuning te bieden. Met deze tool werkt onze Technical Support Engineer met de klant samen alsof hij direct naast hem staat. 

Hoe werkt het?
De tool waar Sormac gebruik van maakt is buitengewoon gebruiksvriendelijk. De enige randvoorwaarde is dat de klant over een smartphone met camera en internetverbinding beschikt. Bij een technisch probleem neemt u als klant contact op met onze support engineer. Komt u samen tot de conclusie dat remote guidance extra inzicht kan bieden, dan wordt er een videogesprek gestart. De Support Engineer is dan in staat zaken aan te wijzen, in te zoomen en te tekenen. Op deze manier begeleidt hij het proces en legt uit welke acties ondernomen moeten worden om de storing te verhelpen.

Waarom remote guidance?

  • De pilot met deze tool bleek een groot succes. De klanten waren enthousiast om de volgende redenen:
  • Minimale downtime, de software stelt onze Support Engineers in staat ter plaatse mee te kijken en te interacteren. Dat maakt het gemakkelijker om het probleem te bepalen en tot een juiste en snelle oplossing te komen.
  • Verminderde taalbarrières, door het gebruik van handgebaren, zoomen, tekenen en wijzen is het gemakkelijk om taalbarrières te doorbreken.
  • Gebundelde krachten, de combinatie van de ogen en handen van onze klant ter plaatse en de kennis en expertise van onze Support Engineers, zorgt voor effectieve acties.


Voor meer informatie:
Sormac B.V.
Huiskensstraat 68
5916 PN Venlo
Tel.: +31 (0)77 782 01 25
[email protected]    
www.sormac.nl    

Publicatiedatum: