Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Amerikaanse Oppy haakt in op trend

Knoflookverkoop in 5 jaar met 43% gestegen

Oppy, die haar assortiment de laatste tijd heeft uitgebreid, voegt knoflook uit Spanje toe aan haar productmix in combinatie met het succes van biologische gember.

De conventionele Spaanse knoflook van Oppy, die zowel aan de Amerikaanse oost- als aan de westkust arriveert, is het hele jaar door verkrijgbaar in bulk en in zakken van drie verpakkingen. De variëteiten omvatten zuiver wit, lente wit, lente violet en Morado in verschillende maten. Oppy onderzoekt verdere opties, waaronder zwarte knoflook.

"Voortbouwend op de handel van onze Peruaanse biologische gember van de afgelopen jaren, kijken we ernaar uit om onze klanten en hun consumenten te voorzien van pittige toevoegingen nu de interesse in deze producten een stijgende lijn blijven vertonen," zegt Aaron Quon, verantwoordelijk voor de zachtfruitcategorie en Canadese categorieontwikkeling.

"Wij zijn ervan overtuigd dat dit een uitstekende aanvulling zal zijn op ons assortiment wereldwijde producten. Omdat onze klanten al enige tijd een aanzienlijke belangstelling voor knoflook tonen, hebben we met zorg een kwalitatief uitstekend assortiment uitgekozen dat ongetwijfeld nog zal groeien."

Oppy werkt samen met verschillende vertrouwde telerpartners in Spanje, 's werelds op één na grootste exporteur van knoflook.

"Voortbouwend op onze handel in Peruaanse biologische gember van de afgelopen jaren, kijken we ernaar uit om onze klanten en hun clientèle te bedienen met pittige toevoegingen nu deze een stijgende lijn blijven vertonen," aldus Quon. Volgens gegevens van Nielsen is de verkoop van knoflook in dollars de afgelopen vijf jaar met 43 procent gestegen.

Voor meer informatie:
Kelsey Van Lissum
Oppy
Tel: +1 604 461 6779
kelsey.van.lissum@oppy.com
www.oppy.com

Publicatiedatum: