Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AB Texel en Butter gaan verder als AB Agri Transport

AB Texel, Butter Group en A-ware Logistics gaan samen verder onder de naam AB Agri Transport. Sinds de overname van Butter Group door AB Texel in juni is hard gewerkt aan de integratie van beide bedrijven en de samenvoeging met A-ware Logistics. De nieuwe groep krijgt zichtbaar vorm middels een nieuwe naam en logo.

Nieuwe naam
Waarom AB Agri Transport? AB is afgeleid van AB Texel en is de combinatie van de eerste letters van de drie bedrijven (AB Texel, Butter Group en A-ware Logistics). Agri Transport geeft onze kernactiviteit weer.

Bedrijven & activiteiten
Onder de vlag AB Agri Transport blijven we onderscheid maken naar bedrijf en specialisme. We vervoeren losgestorte agrarische producten, meel, veevoer, (vloeibare) zuivel en gekoeld agrifood. Voor wat betreft de losgestorte agrarische producten wordt de markt vanuit twee gezichtspunten benaderd. AB Texel zal vooral de Nederlandse, Belgische, Engelse en Franse markt en de verwerkende industrie bedienen. Butter Group zal zich met name richten op Duitsland en de overige Europese landen en op de handels- en inpakbedrijven.

Bedrijfsnamen
De naam AB Texel blijft. Butter Group wijzigt in AB Butter en A-ware Logistics wordt AB Texel Koeltransporten. De namen van de vennootschappen wijzigen overigens niet met uitzondering van A-ware Logistics B.V. Dit wordt AB Texel Koeltransporten B.V.

Nieuw logo
In het nieuwe logo komt de kenmerkende kleur blauw terug. De groene stip vormt de verbinding tussen de drie bedrijven. De nieuwe naam en huisstijl worden per 1 januari gefaseerd ingevoerd. Het nieuwe logo heeft een frisse, moderne uitstraling en past bij de ambitie om uit te groeien tot de meest gewaardeerde logistieke dienstverlener in agrifood.

Publicatiedatum: